16.02.2015, 00:01
|
#2196
|
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
|
Цитата:
Сообщение от Lambert
А до чого тут саме підрізка голови? одним лиш фрезеруванням пари міліметрів СС 12 не досягти, а форма камери втратиться, фази ГРМ теж, та й тіла стане менше а ГБЦ є один з самих теплонавантажених елементів.
В тому ж моторі 1.2, якщо я правильно пам'ятаю викладене тут на форумі, можна замінити поршні на такі що від мотора 1.1 (вони вищі) і сходу отримати збільшення СС. Начебто ГБЦ чіпати не треба (надлишок висоти компенсується прокладкою), але тут Ігор зможе сказати конкретніше. Добре що він з'явився в темі.
Можна також "розтягнути" шатуни. Це якраз те, що я влітку збираюся робити на субарячому двигуні, бо вищих поршнів туди не знайти, хіба лише ковка на замовлення, але то вже задорого.
Ігорю, як до речі зараз почувається твій двигун, ну і розхід палива, динамічні характеристики тощо?
|
А у мемзо движка есть ассортимент для поиграться?
А ведь там играют роль мельчайшие детали.
__________________
Связь Вайбер +380993566329
Слава Україні!
|
|
|