![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 |
![]()
А до чого тут саме підрізка голови? одним лиш фрезеруванням пари міліметрів СС 12 не досягти, а форма камери втратиться, фази ГРМ теж, та й тіла стане менше а ГБЦ є один з самих теплонавантажених елементів.
В тому ж моторі 1.2, якщо я правильно пам'ятаю викладене тут на форумі, можна замінити поршні на такі що від мотора 1.1 (вони вищі) і сходу отримати збільшення СС. Начебто ГБЦ чіпати не треба (надлишок висоти компенсується прокладкою), але тут Ігор зможе сказати конкретніше. Добре що він з'явився в темі. Можна також "розтягнути" шатуни. Це якраз те, що я влітку збираюся робити на субарячому двигуні, бо вищих поршнів туди не знайти, хіба лише ковка на замовлення, але то вже задорого. Ігорю, як до речі зараз почувається твій двигун, ну і розхід палива, динамічні характеристики тощо?
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you Последний раз редактировалось Lambert; 15.02.2015 в 23:54. |
|
![]() |