ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > ГБО

ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация.

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 15.02.2015, 23:18   #1
Lambert
 
Lambert
 
Адрес: Київ, Борщагівка
Возраст: 44
Сообщений: 3,108
Машина: ZAZ 1142 903cc 1995
Длина: 2810мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Lambert с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kvarz Посмотреть сообщение
Вопрос не мне, но выше я давал ответ - теплонапряженность.
теплонапруженість - за рахунок чого?
в мене дві версії
1. вища температура в кінці такту стискання, за рахунок вищого тиску. Я не берусь розрахувати яка там буде температура, але тиск після модернізації зростає приблизно на 25% (кому вже як пощастить зробити. Двигуни Червякова/Ібадулаєва з надвисокою СС до розрахунку не беремо)
2. вища температура в кінці такту стискання, за рахунок підведення теплоти в об'єм де тиск (і температура) вже вищі аніж в стандартному моторі. Так само, не берусь розрахувати, в матчастині не надто сильний.
Але ж при піднятті СС ми і кут випередження запалювання рухаємо вже не на збільшення стокового випередження, угу? В добре форсованому моторі кут на газу як мінімум бензиновий, а як СС ще вища - то й менший від нього. Відповідно до цього, час ефективного горіння суміші зміщується по діаграмі за годинниковою стрілкою, і в той час коли поршень близький до ВМТ - в камері згоряє палива менше.

Я, звісно, не гуру теорії, але в чому я неправий?

До речі, в тому самому двигуні Ібадулаєва, після підняття СС до ~25, робоча температура двигуна знизилась. Деталі описано на форумі http://www.iga-motor.ru/forum/viewforum.php?f=3
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you
Lambert вне форума  
Старый 15.02.2015, 23:59   #2
Kvarz
Пользователь
 
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 65мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lambert Посмотреть сообщение
теплонапруженість - за рахунок чого?
в мене дві версії
1. вища температура в кінці такту стискання, за рахунок вищого тиску. Я не берусь розрахувати яка там буде температура, але тиск після модернізації зростає приблизно на 25% (кому вже як пощастить зробити. Двигуни Червякова/Ібадулаєва з надвисокою СС до розрахунку не беремо)
2. вища температура в кінці такту стискання, за рахунок підведення теплоти в об'єм де тиск (і температура) вже вищі аніж в стандартному моторі. Так само, не берусь розрахувати, в матчастині не надто сильний.
Але ж при піднятті СС ми і кут випередження запалювання рухаємо вже не на збільшення стокового випередження, угу? В добре форсованому моторі кут на газу як мінімум бензиновий, а як СС ще вища - то й менший від нього. Відповідно до цього, час ефективного горіння суміші зміщується по діаграмі за годинниковою стрілкою, і в той час коли поршень близький до ВМТ - в камері згоряє палива менше.

Я, звісно, не гуру теорії, але в чому я неправий?

До речі, в тому самому двигуні Ібадулаєва, після підняття СС до ~25, робоча температура двигуна знизилась. Деталі описано на форумі http://www.iga-motor.ru/forum/viewforum.php?f=3
Знаете, я не буду вдаваться в глубину теории, просто приведу пример.

Мой далекий знакомый по 210 оборонному, переделал двигатель мзм 402, под дизель.
СС 25.
Скажем так, двигатель запустился, проработал около 200 стендовых часов.

И развалился. Банально развалился. Все параметры вне допусков.
Тепло и вибро нагрузки, сделали свое дело.

Так доступней?
__________________
Связь Вайбер +380993566329
Слава Україні!
Kvarz вне форума  
Старый 16.02.2015, 00:12   #3
Lambert
 
Lambert
 
Адрес: Київ, Борщагівка
Возраст: 44
Сообщений: 3,108
Машина: ZAZ 1142 903cc 1995
Длина: 2810мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Lambert с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kvarz Посмотреть сообщение
Знаете, я не буду вдаваться в глубину теории, просто приведу пример.

Мой далекий знакомый по 210 оборонному, переделал двигатель мзм 402, под дизель.
СС 25.
Скажем так, двигатель запустился, проработал около 200 стендовых часов.

И развалился. Банально развалился. Все параметры вне допусков.
Тепло и вибро нагрузки, сделали свое дело.

Так доступней?
Пффф
Враховуючи, наскільки жорсткіше працюють дизельні двигуни супроти бензинових - така переробка й не могла, як на мене, жити довго.
В мого сусіда-моториста є декілька дизельних двигунів у підвалі. Напівтрупи розібрані. Крайнього разу я брав у нього поршень з мерседесу для примірятись, бо діаметр циліндра такий самий, 92мм.
Так от, той мерсівський поршень там більше ніж вдвічі (!) важчий аніж мій субарівський. І це при тому що інженери у всьому світі намагаються зменшити вагу поршнів, для покращення характеристик.
Так само там значно дебеліший шатун, і в рази більший колінвал, і головка блоку теж має набагато більше "м'яса". Хоча дизель той - навіть не турбований.
А ще, максимальна потужність його приблизно в 1.5 рази менша від мого двигуна, при тому що робочий об'єм дизеля - більший.
Так доступніше?
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you
Lambert вне форума  
Старый 16.02.2015, 00:30   #4
Kvarz
Пользователь
 
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 65мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Lambert Посмотреть сообщение
Пффф
Враховуючи, наскільки жорсткіше працюють дизельні двигуни супроти бензинових - така переробка й не могла, як на мене, жити довго.
В мого сусіда-моториста є декілька дизельних двигунів у підвалі. Напівтрупи розібрані. Крайнього разу я брав у нього поршень з мерседесу для примірятись, бо діаметр циліндра такий самий, 92мм.
Так от, той мерсівський поршень там більше ніж вдвічі (!) важчий аніж мій субарівський. І це при тому що інженери у всьому світі намагаються зменшити вагу поршнів, для покращення характеристик.
Так само там значно дебеліший шатун, і в рази більший колінвал, і головка блоку теж має набагато більше "м'яса". Хоча дизель той - навіть не турбований.
А ще, максимальна потужність його приблизно в 1.5 рази менша від мого двигуна, при тому що робочий об'єм дизеля - більший.
Так доступніше?
Ну вот и поняли друг друга. А ведь по большому счету, дизель всего лишь отличается СС.
__________________
Связь Вайбер +380993566329
Слава Україні!
Kvarz вне форума  
Закрытая тема


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 09:17. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.