![]() |
|
|||||||
| ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
теплонапруженість - за рахунок чого?
в мене дві версії 1. вища температура в кінці такту стискання, за рахунок вищого тиску. Я не берусь розрахувати яка там буде температура, але тиск після модернізації зростає приблизно на 25% (кому вже як пощастить зробити. Двигуни Червякова/Ібадулаєва з надвисокою СС до розрахунку не беремо) 2. вища температура в кінці такту стискання, за рахунок підведення теплоти в об'єм де тиск (і температура) вже вищі аніж в стандартному моторі. Так само, не берусь розрахувати, в матчастині не надто сильний. Але ж при піднятті СС ми і кут випередження запалювання рухаємо вже не на збільшення стокового випередження, угу? В добре форсованому моторі кут на газу як мінімум бензиновий, а як СС ще вища - то й менший від нього. Відповідно до цього, час ефективного горіння суміші зміщується по діаграмі за годинниковою стрілкою, і в той час коли поршень близький до ВМТ - в камері згоряє палива менше. Я, звісно, не гуру теорії, але в чому я неправий? До речі, в тому самому двигуні Ібадулаєва, після підняття СС до ~25, робоча температура двигуна знизилась. Деталі описано на форумі http://www.iga-motor.ru/forum/viewforum.php?f=3
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 65мм
|
Цитата:
Мой далекий знакомый по 210 оборонному, переделал двигатель мзм 402, под дизель. СС 25. Скажем так, двигатель запустился, проработал около 200 стендовых часов. И развалился. Банально развалился. Все параметры вне допусков. Тепло и вибро нагрузки, сделали свое дело. Так доступней?
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
Враховуючи, наскільки жорсткіше працюють дизельні двигуни супроти бензинових - така переробка й не могла, як на мене, жити довго. В мого сусіда-моториста є декілька дизельних двигунів у підвалі. Напівтрупи розібрані. Крайнього разу я брав у нього поршень з мерседесу для примірятись, бо діаметр циліндра такий самий, 92мм. Так от, той мерсівський поршень там більше ніж вдвічі (!) важчий аніж мій субарівський. І це при тому що інженери у всьому світі намагаються зменшити вагу поршнів, для покращення характеристик. Так само там значно дебеліший шатун, і в рази більший колінвал, і головка блоку теж має набагато більше "м'яса". Хоча дизель той - навіть не турбований. А ще, максимальна потужність його приблизно в 1.5 рази менша від мого двигуна, при тому що робочий об'єм дизеля - більший. Так доступніше?
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
|
|
|
|
#4 | |
|
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 65мм
|
Цитата:
.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
|
|
|