Показать сообщение отдельно
Старый 28.08.2015, 06:40   #11
Buzyan
 
Buzyan
 
Адрес: Киев.
Возраст: 60
Сообщений: 12,602
Машина: Славута инж гбо-1БРС/техно-тюнинг
Длина: 64640мкм
Диаметр: 36мм
Отправить сообщение для Buzyan с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Товариш що допомагав мені будувати контролер на ГБО, тестував продуктивність форсунки Хана від часу впорскування, то при часу прорскування 3.5 і нижче лінійності вже нема, получається якась фігня, результати тестів привести не можу, бо треба ритись в пошті. Щодо діаметру дюзів, дивись таблицю. В мене на фазованому вприску діаметер на валтеках 1.5 мм, днями по трасі буксирував причіп вагою порядка 1200 кг, то на розгоні на 3-ій передачі до 3500 обертів для переключення на 4-у браку потужності не відчував, машина стабільно розганялась без втрати потужності. На мою думку діаметр дюзів має бути трохи меншим, так і більша точність дозування газу, плюс є можливість корекції часу впорскування не тільки в плюс, але і в мінус.
У вас тут ошибка. Исправьте для тех кто не понимает могут и поверить что Славутка на газу потянет прицеп 1200 кг без потери мощи.
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138
[url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url
Buzyan вне форума