Товариш що допомагав мені будувати контролер на ГБО, тестував продуктивність форсунки Хана від часу впорскування, то при часу прорскування 3.5 і нижче лінійності вже нема, получається якась фігня, результати тестів привести не можу, бо треба ритись в пошті. Щодо діаметру дюзів, дивись таблицю. В мене на фазованому вприску діаметер на валтеках 1.5 мм, днями по трасі буксирував причіп вагою порядка 1200 кг, то на розгоні на 3-ій передачі до 3500 обертів для переключення на 4-у браку потужності не відчував, машина стабільно розганялась без втрати потужності. На мою думку діаметр дюзів має бути трохи меншим, так і більша точність дозування газу, плюс є можливість корекції часу впорскування не тільки в плюс, але і в мінус.