ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > ГБО

ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация.

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 27.08.2015, 08:18   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,201
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Товариш що допомагав мені будувати контролер на ГБО, тестував продуктивність форсунки Хана від часу впорскування, то при часу прорскування 3.5 і нижче лінійності вже нема, получається якась фігня, результати тестів привести не можу, бо треба ритись в пошті. Щодо діаметру дюзів, дивись таблицю. В мене на фазованому вприску діаметер на валтеках 1.5 мм, днями по трасі буксирував причіп вагою порядка 1200 кг, то на розгоні на 3-ій передачі до 3500 обертів для переключення на 4-у браку потужності не відчував, машина стабільно розганялась без втрати потужності. На мою думку діаметр дюзів має бути трохи меншим, так і більша точність дозування газу, плюс є можливість корекції часу впорскування не тільки в плюс, але і в мінус.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума  
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 16:36. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.