Показать сообщение отдельно
Старый 06.09.2015, 05:52   #1
AndreyZp
 
AndreyZp
 
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 26мм
По умолчанию

Щодо манометра, на фіксатор я натискав, на відео видно. Результат ніякий.
___

Замінив РДТ.
Виставив Gxx=65, Gob=185

Параметри наступні:
витрата палива ~ 0,9
положення дросселю ~ 0
Час вприскування ~ 2,1
Абсолютний тиск ~350
Коефіцієнт корекції по Л-зонду ~ 1,1192
Напруга ДК ~ 0,712
Положення РХХ: 45 кроків





________


Результат в цілому.
Заводиться добре. При газувані провал вдвічі менше. Я би навіть сказав що це не правал, а затримка. Тобто якщо раніше він спочатку майже глохне а потім набирає оберти, то зараз таке відчуття що він пів секунди думає а потім набирає.
При поверненні на ХХ трошки спочатку підглохує а потім підвищується на ХХ.

Навсяк випадок себе перевірив, на карбовій подьоргав дроссель, різниця дуже відчутна як карбовий двигун одразу відчуває дроссель і як цей тупить

https://www.youtube.com/watch?v=AHJk...ature=youtu.be

___


Мужчини, для мене ще одна загадка. Раніше вентилятор вмикався при 95 і вимикався при 91, а тепер, навіть не здогадуюсь чому (нічого ніде не змінював і навіть не знаю де), він почав вмикатися при 100 (майже кипить рівень аж підскокує в бачку) і вимикається при 96.
Це що, мікас своїм життям вирішив пожити?
_
(нажаль, по службі на два дні терміново покину місто, через два дні повернуся, може хтось дасть пораду обов'язково прочитаю).
AndreyZp вне форума   Ответить с цитированием