ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг > Технический тюнинг

Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д.

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 06.09.2015, 05:52   #1
AndreyZp
 
AndreyZp
 
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 26мм
По умолчанию

Щодо манометра, на фіксатор я натискав, на відео видно. Результат ніякий.
___

Замінив РДТ.
Виставив Gxx=65, Gob=185

Параметри наступні:
витрата палива ~ 0,9
положення дросселю ~ 0
Час вприскування ~ 2,1
Абсолютний тиск ~350
Коефіцієнт корекції по Л-зонду ~ 1,1192
Напруга ДК ~ 0,712
Положення РХХ: 45 кроків





________


Результат в цілому.
Заводиться добре. При газувані провал вдвічі менше. Я би навіть сказав що це не правал, а затримка. Тобто якщо раніше він спочатку майже глохне а потім набирає оберти, то зараз таке відчуття що він пів секунди думає а потім набирає.
При поверненні на ХХ трошки спочатку підглохує а потім підвищується на ХХ.

Навсяк випадок себе перевірив, на карбовій подьоргав дроссель, різниця дуже відчутна як карбовий двигун одразу відчуває дроссель і як цей тупить

https://www.youtube.com/watch?v=AHJk...ature=youtu.be

___


Мужчини, для мене ще одна загадка. Раніше вентилятор вмикався при 95 і вимикався при 91, а тепер, навіть не здогадуюсь чому (нічого ніде не змінював і навіть не знаю де), він почав вмикатися при 100 (майже кипить рівень аж підскокує в бачку) і вимикається при 96.
Це що, мікас своїм життям вирішив пожити?
_
(нажаль, по службі на два дні терміново покину місто, через два дні повернуся, може хтось дасть пораду обов'язково прочитаю).
AndreyZp вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.09.2015, 12:52   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,235
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от AndreyZp Посмотреть сообщение
Можливо воно так чудить через відсутність датчика фаз, колись пробував знімати в себе фішку з датчика фаз, то оберти ХХ плавали і машина тупила. Скоріш за все в аварійному режимі мікас неправильно працює без датчика фаз, треба його відключати в прошивці.

AndreyZp, підніми Gxx до рівня, коли Kl буде рівним на ХХ одиниці або навіть трохи меншим, ну а потім піднімай Gob до рівня щоби не було провалів.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 21:48. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.