![]() |
|
Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 |
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 25мм
|
![]()
Щодо манометра, на фіксатор я натискав, на відео видно. Результат ніякий.
___ Замінив РДТ. Виставив Gxx=65, Gob=185 Параметри наступні: витрата палива ~ 0,9 положення дросселю ~ 0 Час вприскування ~ 2,1 Абсолютний тиск ~350 Коефіцієнт корекції по Л-зонду ~ 1,1192 Напруга ДК ~ 0,712 Положення РХХ: 45 кроків ![]() ________ Результат в цілому. Заводиться добре. При газувані провал вдвічі менше. Я би навіть сказав що це не правал, а затримка. Тобто якщо раніше він спочатку майже глохне а потім набирає оберти, то зараз таке відчуття що він пів секунди думає а потім набирає. При поверненні на ХХ трошки спочатку підглохує а потім підвищується на ХХ. Навсяк випадок себе перевірив, на карбовій подьоргав дроссель, різниця дуже відчутна як карбовий двигун одразу відчуває дроссель і як цей тупить https://www.youtube.com/watch?v=AHJk...ature=youtu.be ___ Мужчини, для мене ще одна загадка. Раніше вентилятор вмикався при 95 і вимикався при 91, а тепер, навіть не здогадуюсь чому (нічого ніде не змінював і навіть не знаю де), він почав вмикатися при 100 (майже кипить рівень аж підскокує в бачку) і вимикається при 96. Це що, мікас своїм життям вирішив пожити? _ (нажаль, по службі на два дні терміново покину місто, через два дні повернуся, може хтось дасть пораду обов'язково прочитаю). |
![]() |
![]() |