Цитата:
Сообщение от Yurasvs
Заблуждение. 1 поколение прекрасно работает у многих и понятия не имеет ни о каких 3Д таблицах.
|
Суть карбової системи заключається в тому, що чи то карб чи газовий змішувач роблять готову правильну робочу суміш ще перед дросельною заслонкою, а вже дросельною заслонкою ми регулюємо кількість робочої суміші яку потрібно подати в циліндри. В інжеторній трохи по іншому, дросельною заслонкою ми регулюємо потік повітря, а вже потім по датчиках і обертах, визначаємо масу повітря яку циліндр втягне за такт впуску (в 3Д таблицях павивоподачі вже все розраховано), і знаючи цю масу, додаємо до неї певну масу палива для отримання робочої суміші. А там вже дуже багато чинників впливають на масу повітря яку циліндр затягне за такт впуску.
Хіба що, ставити ДМРВ і одну форсунку перед дроселем, по даним витрати повітря температур повітря і газу робити робочу суміш, і тоді вже дроселем регулювати потік готової робочої суміші.