Цитата:
Сообщение от СБорисов
Если смесь подобрана правильно, редуктор в адеквате и звезды правильно выстроились будет нормально работать и в -20 и в -25. Мотору все равно, на каком топливе работать, а испаренный газ все таки предпочтительней, а газ и при минусе испаряется. Продолжайте эксперименты, я за ними слежу внимательно. Можно было бы и поучаствовать, но мне надо зарплату зарабатывать, а не играться.
|
Минулої зими якщо пам"ять не зрадужує то за температури двигуна -15 переходив на газ і грівся до +25. Але доводилось трохи клацати тумлбером "Бензи/Газ" щоби збити тиск газу в редукторі, бо тоді ще датчиків в системі не було, клапан газу відкривався з включенням запалювання (диференційний тиск в редукторі через це міг підскочити до 3 атм), була фіксована пауза (1 сек) між газовими форсунками при переході. Без датчиків навіть літом доки не включився ДК на холодну не дуже то і поїздеш, дуже багата суміш, при сильнішому натисканні на газ машина може іти ривками. Коли включається ДК, то на непрогрітому двигуні і без датчиків в системі, коефіцієнт лямбдарегулювання близький до 0,8 потім з прогрівом наближається до одиниці.
Цитата:
Сообщение от Yurasvs
Там проблема в другом, непрогретый редуктор дает очень нестабильный состав смеси, потому как через его клапаны могут прорываться капли жидкого газа и испаряться уже в трубопроводе, сильно обогащая смесь. За этим трудно уследить, лямбдазонд при прогреве не помощник, он сам еще недостаточно прогрет, да и состав смеси меняется слишком резко. Наверное можно экспериментальным путем, двигая прогревочные графики в прошивке, добиться более-менее нормального прогрева газом с низких температур, но нужно какое-то количество времени потратить на эксперименты. Подогрев редуктора МГТФом тоже может помочь в этом деле.
|
Це є скоріше проблема редуктора 2-го покоління, в 4-му поколінні між редуктором і форсунками стоїть фільтр, він не пропустить рідку фазу. По датчикам іде моментальна корекція на вприск. Також при переході блок керування керуючи клапаном газу, допомагає підтримувати тиск на заданому рівні для забезпечення плавного переходу на газ.
Цитата:
Сообщение от СБорисов
Ну так это наверное только Вадику не понятно. А варианты с нестабильностью так как же без них, забугорщики через это давно уже прошли, да вот только у них тогда возможно не было МГТФа. ну всякие полевики с процессорами тяжело было прикрутить к газофорсам.
Но скорее всего 4 тоже тупиковая ветка в развитии ГБО: прямой впрыск сомое то. Но нам до него как до луны. Но опять же... на сколько уменьшается расход по сравнению с классическим впрыском, не совсем понятно?
|
В мене газові форсунки працюють з коефіцієнтом 1.5 до бензинових, тому є великий запас на корекцію в мінус. Також завдяки можливості змінювати паузу між циліндрами при переході, корегуванню тиску у редукторі завдяки керуванню газовим клапаном є можливим перехід на газ за низьких температур щоби можна було прогрітись на газі.