Цитата:
Сообщение от Petro
Перепрошую. З теорією будови і роботи ДВЗ геть погано?
Тоді спробуємо розбиратись.
Смисл перевірки міток полягає в співставленні міток і на розподільчому валі і на колінчастому. Якщо мітка на Р.В співпадає точно, чи приблизно співпадає, а мітки на К.В не видно зовсім - це означає, що зубчатий пасок перескочив на кілька зубів. Буде або не працювати зовсім, або працювати нестійко так як клапани відкриватимуться не тоді коли потрібно і як наслідок погана вентиляція і наповнення циліндрів, а також іскра буде не тоді коли потрібно.
Оскільки захисний кожух паса ГРМ у вас знятий,
Давайте попорядку:
1. Ставите противідкатні упори під будь яке колесо крім переднього правого.
2 Піддомкрачуєте переднє праве колесо.
3.Вінкриваєте капот і ставите ліхтарик так щоб було винно шків на колінвалі, той що приводить пасок гнгератора.
4 Вмикаєте 5 передачу і прокручуючи піддомкрачене колесо чітко виставляєте мітку на розподільчому валі.
5 На циліндричній поверхні шківа колінвала має бути мітка яка також має чітко співпадати з штифтом в блоці.
6 Якщо мітки немає - прокручуємо за колесо і намагаємось її побачити і співставити зі штифтом.
7. Співставили - дивимось де мітка на Р.В. Не співпадає - попускаємо натяжний ролик, знімаємо пасок, прокручуємо Р.В ключем за болт зірочки Р.В. так щоб обидві міики співпали одягаємо пасок на місце, натягуємо.
Пробуємо заводити
|
Я что виноват в том, что метку не видно??!
И я имел в виду, что двигатель перестал заводиться на газу, а на бензине заводится сразу..