![]() |
|
![]() |
#1 | |
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
|
![]() Цитата:
Тоді спробуємо розбиратись. Смисл перевірки міток полягає в співставленні міток і на розподільчому валі і на колінчастому. Якщо мітка на Р.В співпадає точно, чи приблизно співпадає, а мітки на К.В не видно зовсім - це означає, що зубчатий пасок перескочив на кілька зубів. Буде або не працювати зовсім, або працювати нестійко так як клапани відкриватимуться не тоді коли потрібно і як наслідок погана вентиляція і наповнення циліндрів, а також іскра буде не тоді коли потрібно. Оскільки захисний кожух паса ГРМ у вас знятий, Давайте попорядку: 1. Ставите противідкатні упори під будь яке колесо крім переднього правого. 2 Піддомкрачуєте переднє праве колесо. 3.Вінкриваєте капот і ставите ліхтарик так щоб було винно шків на колінвалі, той що приводить пасок гнгератора. 4 Вмикаєте 5 передачу і прокручуючи піддомкрачене колесо чітко виставляєте мітку на розподільчому валі. 5 На циліндричній поверхні шківа колінвала має бути мітка яка також має чітко співпадати з штифтом в блоці. 6 Якщо мітки немає - прокручуємо за колесо і намагаємось її побачити і співставити зі штифтом. 7. Співставили - дивимось де мітка на Р.В. Не співпадає - попускаємо натяжний ролик, знімаємо пасок, прокручуємо Р.В ключем за болт зірочки Р.В. так щоб обидві міики співпали одягаємо пасок на місце, натягуємо. Пробуємо заводити
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко. Те ж саме коли ти тупий ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
И я имел в виду, что двигатель перестал заводиться на газу, а на бензине заводится сразу.. Последний раз редактировалось Egor9816; 02.01.2017 в 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
|
![]()
Та ніхто не винен, крім паска, який ймовірно перескочив. Суть перевірки полягає в одночасному співпаданні міток на обох валах. Поки ми всі разом, з вами на чолі, не переконаємось, що ОБИДВІ МІТКИ СПІВПАДАЮТЬ далі рухатись НЕМОЖЛИВО.
Припустимо, в порядку маячні, що мітка заляпана чимось і побачити ви її не можете фізично. Попробуйте розгледіти на шківі КВ. на зовнішньому краї шківа паска генератора пропил. Знайдете, поставте захисний кожух паска ГРМ на місце, співставте той пропил з позначкою ВМТ на кожусі і знімайте його - перевіряйте мітку Р.В. Не побачили. Припускаю. Виставте Р.В чітко по мітці, викрутіть свічку першого циліндра і зсунувши нього викрутку, чи щось подібне, переконайтесь що поршень в верхній мертвій точці. Тобто з самого верху.
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко. Те ж саме коли ти тупий ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
|
![]()
Але працює з перебоями. З хлопками?
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко. Те ж саме коли ти тупий ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
|
![]()
Кути випередженя запалення для роботи на газі і бензині відрізняються. Ймовірно тому на газі вже не хоче працювати взагалі, а на бензі ще так сяк працює. Давайте доведемо перевірку міток до кінця. ІМХО саме в цьому проблема.
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко. Те ж саме коли ти тупий ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,532
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]() Цитата:
2- вот эти тонкости пишите сразу, намного меньше времени уйдет на решение проблемы.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
![]() |
![]() |