ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 02.01.2017, 17:21   #1
Petro
 
Petro
 
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Egor9816 Посмотреть сообщение
Не хотело заводиться. Метки сегодня смотрел, метка распредвала заметно смещена вправо. Метку коленвала не увидел.
Перепрошую. З теорією будови і роботи ДВЗ геть погано?
Тоді спробуємо розбиратись.
Смисл перевірки міток полягає в співставленні міток і на розподільчому валі і на колінчастому. Якщо мітка на Р.В співпадає точно, чи приблизно співпадає, а мітки на К.В не видно зовсім - це означає, що зубчатий пасок перескочив на кілька зубів. Буде або не працювати зовсім, або працювати нестійко так як клапани відкриватимуться не тоді коли потрібно і як наслідок погана вентиляція і наповнення циліндрів, а також іскра буде не тоді коли потрібно.
Оскільки захисний кожух паса ГРМ у вас знятий,
Давайте попорядку:
1. Ставите противідкатні упори під будь яке колесо крім переднього правого.
2 Піддомкрачуєте переднє праве колесо.
3.Вінкриваєте капот і ставите ліхтарик так щоб було винно шків на колінвалі, той що приводить пасок гнгератора.
4 Вмикаєте 5 передачу і прокручуючи піддомкрачене колесо чітко виставляєте мітку на розподільчому валі.
5 На циліндричній поверхні шківа колінвала має бути мітка яка також має чітко співпадати з штифтом в блоці.
6 Якщо мітки немає - прокручуємо за колесо і намагаємось її побачити і співставити зі штифтом.
7. Співставили - дивимось де мітка на Р.В. Не співпадає - попускаємо натяжний ролик, знімаємо пасок, прокручуємо Р.В ключем за болт зірочки Р.В. так щоб обидві міики співпали одягаємо пасок на місце, натягуємо.
Пробуємо заводити
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко.
Те ж саме коли ти тупий
Petro вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:23   #2
Egor9816
 
Egor9816
 
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Petro Посмотреть сообщение
Перепрошую. З теорією будови і роботи ДВЗ геть погано?
Тоді спробуємо розбиратись.
Смисл перевірки міток полягає в співставленні міток і на розподільчому валі і на колінчастому. Якщо мітка на Р.В співпадає точно, чи приблизно співпадає, а мітки на К.В не видно зовсім - це означає, що зубчатий пасок перескочив на кілька зубів. Буде або не працювати зовсім, або працювати нестійко так як клапани відкриватимуться не тоді коли потрібно і як наслідок погана вентиляція і наповнення циліндрів, а також іскра буде не тоді коли потрібно.
Оскільки захисний кожух паса ГРМ у вас знятий,
Давайте попорядку:
1. Ставите противідкатні упори під будь яке колесо крім переднього правого.
2 Піддомкрачуєте переднє праве колесо.
3.Вінкриваєте капот і ставите ліхтарик так щоб було винно шків на колінвалі, той що приводить пасок гнгератора.
4 Вмикаєте 5 передачу і прокручуючи піддомкрачене колесо чітко виставляєте мітку на розподільчому валі.
5 На циліндричній поверхні шківа колінвала має бути мітка яка також має чітко співпадати з штифтом в блоці.
6 Якщо мітки немає - прокручуємо за колесо і намагаємось її побачити і співставити зі штифтом.
7. Співставили - дивимось де мітка на Р.В. Не співпадає - попускаємо натяжний ролик, знімаємо пасок, прокручуємо Р.В ключем за болт зірочки Р.В. так щоб обидві міики співпали одягаємо пасок на місце, натягуємо.
Пробуємо заводити
Я что виноват в том, что метку не видно??!
И я имел в виду, что двигатель перестал заводиться на газу, а на бензине заводится сразу..

Последний раз редактировалось Egor9816; 02.01.2017 в 17:30.
Egor9816 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:32   #3
Petro
 
Petro
 
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Egor9816 Посмотреть сообщение
Я что виноват в том, что метку не видно??!
Та ніхто не винен, крім паска, який ймовірно перескочив. Суть перевірки полягає в одночасному співпаданні міток на обох валах. Поки ми всі разом, з вами на чолі, не переконаємось, що ОБИДВІ МІТКИ СПІВПАДАЮТЬ далі рухатись НЕМОЖЛИВО.

Припустимо, в порядку маячні, що мітка заляпана чимось і побачити ви її не можете фізично. Попробуйте розгледіти на шківі КВ. на зовнішньому краї шківа паска генератора пропил. Знайдете, поставте захисний кожух паска ГРМ на місце, співставте той пропил з позначкою ВМТ на кожусі і знімайте його - перевіряйте мітку Р.В.
Не побачили. Припускаю. Виставте Р.В чітко по мітці, викрутіть свічку першого циліндра і зсунувши нього викрутку, чи щось подібне, переконайтесь що поршень в верхній мертвій точці. Тобто з самого верху.
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко.
Те ж саме коли ти тупий
Petro вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:33   #4
Petro
 
Petro
 
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Egor9816 Посмотреть сообщение
Я что виноват в том, что метку не видно??!
И я имел в виду, что двигатель перестал заводиться на газу, а на бензине заводится сразу..
Але працює з перебоями. З хлопками?
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко.
Те ж саме коли ти тупий
Petro вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:36   #5
Egor9816
 
Egor9816
 
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Petro Посмотреть сообщение
Але працює з перебоями. З хлопками?
Да, смотрите пост 63, там видео.
Egor9816 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:49   #6
Petro
 
Petro
 
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Egor9816 Посмотреть сообщение
Да, смотрите пост 63, там видео.
Кути випередженя запалення для роботи на газі і бензині відрізняються. Ймовірно тому на газі вже не хоче працювати взагалі, а на бензі ще так сяк працює. Давайте доведемо перевірку міток до кінця. ІМХО саме в цьому проблема.
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко.
Те ж саме коли ти тупий
Petro вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:53   #7
Egor9816
 
Egor9816
 
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Petro Посмотреть сообщение
Кути випередженя запалення для роботи на газі і бензині відрізняються. Ймовірно тому на газі вже не хоче працювати взагалі, а на бензі ще так сяк працює. Давайте доведемо перевірку міток до кінця. ІМХО саме в цьому проблема.
Сделаем.
Egor9816 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2017, 11:50   #8
Egor9816
 
Egor9816
 
Адрес: Левобережная Украина
Сообщений: 12
Машина: ЗАЗ 110247
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Egor9816 Посмотреть сообщение
Сделаем.
Вчера посмотрел, все таки метки на своих местах.
Egor9816 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 02.01.2017, 17:57   #9
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,532
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Egor9816 Посмотреть сообщение
Я что виноват в том, что метку не видно??!
И я имел в виду, что двигатель перестал заводиться на газу, а на бензине заводится сразу..
1- "не видно" не говорит ни о чем. Метки не быть не может, остальное- на совести ищущего.
2- вот эти тонкости пишите сразу, намного меньше времени уйдет на решение проблемы.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 18:51. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.