Ну так додати ще фактор різкого виділення тепла мотором.
Тепловтрата мотора підскакує на порядок. Так можливо приблизно в 10 разів підскочити.
Якщо порівняти обороти ХХ і навантаження мотора.
Звідси висновок. Те , що ви бачите на БК і (думаєте про відкриття клапана) - насправді є ознакою різкого виділення тепла мотором.
Цитата:
Сообщение от Володимир
Але діаметр малого круга в мене 12 мм, плюс на пічці буде 18 мм. Тим більше на стантартному термостаті взагалі можна сказати нема опору малому кругові....
|
Для гідравліки, найменший вигин труби - це вже втрати, на тертя ...
А ви кажете про діаметри ... діаметри - це вже дроселирование, і втрати прохідного перетину,
тут втрати (на тертя) йдуть в рази більші....