Показать сообщение отдельно
Старый 09.01.2017, 12:56   #1014
kudrik
 
Адрес: Кривой Рог
Возраст: 69
Сообщений: 2,915
Машина: Таврия Нова 110217 1,2L карб. 2005г.в. 95т.км
Длина: 58920мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Ну так додати ще фактор різкого виділення тепла мотором.
Тепловтрата мотора підскакує на порядок. Так можливо приблизно в 10 разів підскочити.
Якщо порівняти обороти ХХ і навантаження мотора.

Звідси висновок. Те , що ви бачите на БК і (думаєте про відкриття клапана) - насправді є ознакою різкого виділення тепла мотором.

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Але діаметр малого круга в мене 12 мм, плюс на пічці буде 18 мм. Тим більше на стантартному термостаті взагалі можна сказати нема опору малому кругові....
Для гідравліки, найменший вигин труби - це вже втрати, на тертя ...
А ви кажете про діаметри ... діаметри - це вже дроселирование, і втрати прохідного перетину,
тут втрати (на тертя) йдуть в рази більші....

Последний раз редактировалось kudrik; 09.01.2017 в 13:16.
kudrik вне форума   Ответить с цитированием