ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг

Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 09.01.2017, 12:56   #1
kudrik
 
Адрес: Кривой Рог
Возраст: 69
Сообщений: 2,915
Машина: Таврия Нова 110217 1,2L карб. 2005г.в. 95т.км
Длина: 58920мкм
Диаметр: 27мм
По умолчанию

Ну так додати ще фактор різкого виділення тепла мотором.
Тепловтрата мотора підскакує на порядок. Так можливо приблизно в 10 разів підскочити.
Якщо порівняти обороти ХХ і навантаження мотора.

Звідси висновок. Те , що ви бачите на БК і (думаєте про відкриття клапана) - насправді є ознакою різкого виділення тепла мотором.

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Але діаметр малого круга в мене 12 мм, плюс на пічці буде 18 мм. Тим більше на стантартному термостаті взагалі можна сказати нема опору малому кругові....
Для гідравліки, найменший вигин труби - це вже втрати, на тертя ...
А ви кажете про діаметри ... діаметри - це вже дроселирование, і втрати прохідного перетину,
тут втрати (на тертя) йдуть в рази більші....

Последний раз редактировалось kudrik; 09.01.2017 в 13:16.
kudrik вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.01.2017, 13:56   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,204
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
Ну так додати ще фактор різкого виділення тепла мотором.
Тепловтрата мотора підскакує на порядок. Так можливо приблизно в 10 разів підскочити.
Якщо порівняти обороти ХХ і навантаження мотора.
Все замічене відбувається на трасі при стабільній швидкості і нагрузці.
Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
Звідси висновок. Те , що ви бачите на БК і (думаєте про відкриття клапана) - насправді є ознакою різкого виділення тепла мотором.
85 градусів, це є стабільна температура після відкриття термостата.
Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
Для гідравліки, найменший вигин труби - це вже втрати, на тертя ... А ви кажете про діаметри ... діаметри - це вже дроселирование, і втрати прохідного перетину, тут втрати (на тертя) йдуть в рази більші....
Я більше схиляюсь до того, що з відкриттям великого круга, зменшується циркуляція через пічку, а через відсутність, чи погану конструкцію турбуляторів в трубках радіатора, на малій швидкості протікання рідини радіатор віддає більше тепла. Було замічено що на відкритому крані на 1/3, пічка гріє так само як і на повністю відкритому
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.01.2017, 14:08   #3
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
через відсутність, чи погану конструкцію турбуляторів в трубках радіатора, на малій швидкості протікання рідини радіатор віддає більше тепла.
Категорично невірно! "Турбулятори" потрібні для того, щоб рідина при протіканні віддавала тепло не тільки з шарів, що контактують зі стінками радіатора, а і шарів, ближчих до осі потоку. "Турбулятори", як конструктивна особливість, дають можливість підвищити ККД радіатора. Від швидкості потоку ККД, по великому рахунку, не залежить, залежить кількість виділеного тепла - чим швидший потік, тим більше тепла виділяється.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників

Последний раз редактировалось Michurin; 09.01.2017 в 14:13.
Michurin вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.01.2017, 21:35   #4
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,204
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Категорично невірно! "Турбулятори" потрібні для того, щоб рідина при протіканні віддавала тепло не тільки з шарів, що контактують зі стінками радіатора, а і шарів, ближчих до осі потоку. "Турбулятори", як конструктивна особливість, дають можливість підвищити ККД радіатора. Від швидкості потоку ККД, по великому рахунку, не залежить, залежить кількість виділеного тепла - чим швидший потік, тим більше тепла виділяється.
Ну це все справделиво за умови що турбулятори є в радіаторі, а якщо нема.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.01.2017, 21:49   #5
Buzyan
 
Buzyan
 
Адрес: Киев.
Возраст: 60
Сообщений: 12,602
Машина: Славута инж гбо-1БРС/техно-тюнинг
Длина: 64640мкм
Диаметр: 36мм
Отправить сообщение для Buzyan с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Категорично невірно! "Турбулятори" потрібні для того, щоб рідина при протіканні віддавала тепло не тільки з шарів, що контактують зі стінками радіатора, а і шарів, ближчих до осі потоку. "Турбулятори", як конструктивна особливість, дають можливість підвищити ККД радіатора. Від швидкості потоку ККД, по великому рахунку, не залежить, залежить кількість виділеного тепла - чим швидший потік, тим більше тепла виділяється.
А вы шо уже сменили Лузар комфорт на Дааз?
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138
[url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url
Buzyan вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 04:19. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.