Цитата:
Сообщение от Володимир
В мене при дюзах 1,5мм тиск 1,45-1,5 атм, коефіцієнт до бензинових 1,500, браку потужності не було ніколи, можна переходити на газ і за температури нижче нуля, холостий стабільний.
|
Я чув від гбо-шників, що при нижчому тиску мембрани редуктора живуть довше. Мені така теза видалася правдоподібною, тому для себе визначив ідеальний тиск 1,00 бар.
До цього двічі грався дюзами на штуцерах. Після СТО були дюзи близько 2,15-2,2 мм. Коефіціент був від 1,2 до 0,8. Вихлоп був чорний, корекція по лямбді до 0,55, жерло 11 л по місту.
Спочатку замінив дюзи на 1,9 мм. Тиск 1,00. Коеціціент піднявся до 1,4-0,95, корекція по лямбді +-10%. По місту стала брати близько 9,5 л
Далі ще зменшив дюзи до 1,7 мм. При тиску 1,00 у місті бере 9,0 л, при морозах до 9,8-10,0. Корекція +-5%. Коефіціент від 1,8 до 1,2. Зараз так і їжджу.
З таких експериментів роблю висновок, що коефіціент має бути великим, аби було точніше регулювання часу вприску. При цьому він не має доходити до 2, і під навантаженням не має горіти помилка постійно відкритих інжекторів
Перехід на газ зараз стоїть 35 градусів
Ще забув додати: мотор 1,3, стоїть кат + лямбда. Бензину по місту бере не менше 8,5 л