![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 | |
Адрес: Днепр
Возраст: 33
Сообщений: 96
Машина: Славута 1,3Si с кондиционером и ГБО-4 Stag QBOX Basic
Длина: 490мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
До цього двічі грався дюзами на штуцерах. Після СТО були дюзи близько 2,15-2,2 мм. Коефіціент був від 1,2 до 0,8. Вихлоп був чорний, корекція по лямбді до 0,55, жерло 11 л по місту. Спочатку замінив дюзи на 1,9 мм. Тиск 1,00. Коеціціент піднявся до 1,4-0,95, корекція по лямбді +-10%. По місту стала брати близько 9,5 л Далі ще зменшив дюзи до 1,7 мм. При тиску 1,00 у місті бере 9,0 л, при морозах до 9,8-10,0. Корекція +-5%. Коефіціент від 1,8 до 1,2. Зараз так і їжджу. З таких експериментів роблю висновок, що коефіціент має бути великим, аби було точніше регулювання часу вприску. При цьому він не має доходити до 2, і під навантаженням не має горіти помилка постійно відкритих інжекторів Перехід на газ зараз стоїть 35 градусів Ще забув додати: мотор 1,3, стоїть кат + лямбда. Бензину по місту бере не менше 8,5 л Последний раз редактировалось getbmah; 18.01.2017 в 14:39. |
|
![]() |
![]() |