Цитата:
Сообщение от soladko
Интересно вы описали опыт пользования российской. А наш штиль работал работал без нареканий и вообще без подкрутки хоть какого болта, а потом бац...и просто ее не стало спустя 10 лет, и ремонтировать нельзя)))) Только карб целый и остался.
|
Можливо це слабість штіля, в сусіда аналогічно себе повела бензопила штіль, і на форумі здається хтось таку саму ситуацію описував.
Цитата:
Сообщение от Rambo
Не плутайте бензин, вироблений 10 років тому, і сучасне незнамо що.
|
Можливо, я ще як їздив на бензині, то на 10 літрів 92-го додавав літр оцього 80-го, то їхала краще, але тільки зимою коли був зимовий бензин, літом такий фокус не проходив.
Цитата:
Сообщение от OL_75
Пользуюсь Форестой с 14-го года. Тоже долго выбирал, смотрел бренды и полубренды :-) потом плюнул и решил не заморачиваться. В этом году начала слезать краска с редуктора, других проблем пока не замечено. Масло Хускварна , следующее будет AL-CO, попробуем. Раз в год перед началом сезона вынимаю и смазываю вал, смотрю смазку в редукторе. Запчастей если шо валом.
А в общем использовании и Штили долго не живут. Доказано коллективом местного РЕСа 
|
Ще хочу замітити, що масло треба лити в пропорціях які малюють на маслі, а не так як пишуть в інструкції. Бо в інструкції пишуть 1:25 і 1:40, а на маслі 1:50, якщо масла лити більше, то утворюється нагар на поршні, і він царапає циліндр. При пропорціях 1:25 свічка моментально обростає нагаром і вона вмирає.
Цитата:
Сообщение от кук
Та х/з, 80 треба ще знайти, а от з 92-м була халепа на генераторі- поки не злив той, що простояв пару місяців в баку, не запускався, хочь стріляй. На ньому ж коса Тритон, геть китайська, працює з перебоями на ХХ, вчора залив 95-й, нормально і жере трохи менше.
|
У нас на одній заправці є постійно, що цікаво, за всі роки колір не поміняв і в осад нічого не випало. В мотоблоці вторішній 92-ий на дні був мутнуватий, але це на роботу не вплинуло.