Показать сообщение отдельно
Старый 27.10.2017, 20:06   #85
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,151
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
А ЭБУ не все равно, какое там сопротивление НЭ? Кто его контролирует? Да и не мжет там быть разброс на прядок. Ему важна информация с самого зонда- больше или меньше в выхлопе СО.
В 133-го боша опір нагрівного елемента 3,5 Ом а у 537-го 9 Ом. Можливо на ці датчики іде різна напруга живлення, тому не виключено що 537-ий буде прогріватись довше, або взагалі не прогріється до робочої температури, так як існує думка що мікас керує нагрівним елементом з допомогою ШІМ, і з часом наповнення ШІМ зменшується. А на недогрітому ДК мікас веде себе трохи неадекватно, тиснеш на газ, а машина зупиняється на деякий час.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием