![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,556
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
А ЭБУ не все равно, какое там сопротивление НЭ? Кто его контролирует? Да и не мжет там быть разброс на прядок. Ему важна информация с самого зонда- больше или меньше в выхлопе СО.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
В 133-го боша опір нагрівного елемента 3,5 Ом а у 537-го 9 Ом. Можливо на ці датчики іде різна напруга живлення, тому не виключено що 537-ий буде прогріватись довше, або взагалі не прогріється до робочої температури, так як існує думка що мікас керує нагрівним елементом з допомогою ШІМ, і з часом наповнення ШІМ зменшується. А на недогрітому ДК мікас веде себе трохи неадекватно, тиснеш на газ, а машина зупиняється на деякий час.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|