Показать сообщение отдельно
Старый 18.01.2018, 23:45   #2
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
моей весте уже больше 7, было показалось, что подустала веста, но показалось. а как я езжу вы наверное уже сложили представление, тоесть отнюдь не часто.са/са аккум.
Підтверджую, на жигулях акумулятору було 11 років і він крутив відмінно, так з ним і продали. А машина їздила раз в тиждень по 10 км, тисяча за рік. Але акумулятор завжди на стоянці відключався. Зараз на Славуті стоїть EAS 2011-го року, я про його покупку в цій темі писав. Він рік до продажу стояв у магазині, уже 5 років у мене їздить. Зараз теж раз в тиждень по 10 км проїжджає, але теж стоїть вимикач маси. Тому можу стверджувати з власного досвіду: нечасте користування машиною і малі пробіги - не причина короткого життя акумулятора, а, навіть, навпаки. Думаю, більш важливо утримувати електрообладнання машини у бездоганному стані, не допускати перезарядів і глибоких розрядів. До речі, на Сандеро москальської зборки стоїть з конвеєра українська Іста, на якій наклеєно: Ista by Renault. Уже 6 з половиною років, пробіги теж були невеликі і машиною користувались нерегулярно.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
Michurin вне форума   Ответить с цитированием