Показать сообщение отдельно
Старый 02.07.2018, 08:47   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kudrik Посмотреть сообщение
ВОЗМОЖНЫЙ максимальный(ненужный) сдвиг колёсного диска(от оси вращения)----0,50 мм

Неужели это так принципиально, чтобы существенно "разрушить" статический баланс? Вот не верю я в такую ювелирность....

Согласен с Васильевичем --- намного важнее(против ударов в руль) динамическая балансировка(два грузика, с обоих сторон диска)....
Ну якщо для прикладу, мені на шиномонтажі балансували колесо на плиті з центруванням по отворах кріплення. З в нутрішньої сторони грузик 30 грам, з зовнішньої через 20 градусів 10 грам. На машині руль трясе.

Балансую сам, відцентрував на фланці колесо щоби не було биття, чіпляю ззовні одного грузика 15 грам в місці далеко від тих грузиків що вчіпили на шиномонтажі, ставлю на машину не задумуючись про те що його треба на фланці відцентрувати, бо там люфт шпильок. Виїзджаю на трасу, вже руля не б"є, і машина якось веселіше котиться.

Можливо дійсно важливіше динамічне балансування, але підозрюю що балансувати треба по центральному отвору а не по отворах кріплення.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием