Цитата:
Сообщение от Володимир
Брехня, не забуваємо що збільшується швидкість потоку, а також не забуваємо що повітря хоч воно і повітря, але воно має масу, і щоби йому розсіятись на всю площу радіатора, йому треба спочатку відбитись від радіатора, а відбивається там не багато з збільшенням швидкості, плюс відбитий потік від радіатора буде направлений в сторони, і його там треба ще якось закрутити в порожнині пічки щоби він пройшов через радіатор, а це також створює опір
|
Ну, я ж там писал - "пропускная способность". Она не бесконечна. Насчет "надо закрутить" - так как ни крутись - а избыточный воздух при исправной системе будет выходить только туда, где есть выход - через соты радиатора. О сопротивлении не спорю. Отсюда и "пропускная способность". Достаточно сравнить, как дует на стекло при положении заслонки "зима", и положении "лето". Разница - это и есть избыточный напор (точнее, его часть).
Цитата:
Сообщение от Володимир
Ще один аргумент проти вище сказаного, що коли вентилятор не працював, то на швидкості в салоні жара була зі всіх щілин, так як стояла шайба над термостатом, і вентилятор від вісімки на відміну від штатного має продувається краще.
|
У меня, когда стоял штатный вентилятор и китайский радиатор, тоже приходилось на скорости выключать дуйчик, чтобы хоть как-то шло тепло. Сейчас первую передачу дуйчика не выключаю. (Кстати, я нижнюю заслонку почти не открываю. Вот вчера взял, проверил. Был удивлен. Шурует горячий воздух на третьей скорости (правда за бортом - всего лишь ноль)
Цитата:
Сообщение от Володимир
Ну я ж не дурний, коли пічка перероблялась, то велика заслонка була обклеєна поролоном для усунення щілин між корпусом, радіатор також був проклеєний поролоном по всьому периметру, решта щілин були заклеєні силіконовим герметиком. Були б там щілини, то холодно було завжди, а не тільки коли працює вентилятор.
|
Ну, мы ж говорим не о "холодно вообще" - а о разнице температур снизу и сверху при открытой нижней заслонке.
Строго говоря, сверху и должно быть холоднее в любом случае. Ибо воздух, пока дойдет до верху, успевает отдать тепло через корпус печки и воздуховоды. А снизу прет прямо из радиатора.