Показать сообщение отдельно
Старый 17.11.2021, 10:02   #9
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,190
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Yurasvs Посмотреть сообщение
Как проверить работу термостата на ощупь, описано миллион раз. Во время прогрева радиатор должен быть холодным, а затем, при достижении рабочей температуры, должен начать резко нагреваться.
На інжекторних авто відсутній підігрів повітря від випускного колектора, тому інженери перенесли тонкий патрубок з лівої сторони на праву, щоби на стадії прогріву доки термостат закритий верх радіатора трохи підігрівався і двигун мав трохи підігрітого повітря. Тому тут потрібно орієнтуватись тільки на те чи не нагрівається нижня частина радіатора.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием