![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
|
Как проверить работу термостата на ощупь, описано миллион раз. Во время прогрева радиатор должен быть холодным, а затем, при достижении рабочей температуры, должен начать резко нагреваться.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
На інжекторних авто відсутній підігрів повітря від випускного колектора, тому інженери перенесли тонкий патрубок з лівої сторони на праву, щоби на стадії прогріву доки термостат закритий верх радіатора трохи підігрівався і двигун мав трохи підігрітого повітря. Тому тут потрібно орієнтуватись тільки на те чи не нагрівається нижня частина радіатора.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|