Цитата:
Сообщение от Володимир
149585 км.
Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов.
|
Як виявилось, АКБ можна було не міняти, справа в тому що на авто блок керування сам відключає стартера під час запуску двигуна, і коли авто довго стоїть інколи бувають випадки, що стартер автоматично відключається до запуску двигуна, доводиться потім робити повторні пуски двигуна. Таке буває дуже рідко, але з заміною АКБ нікуди не ділось.