Показать сообщение отдельно
Старый 30.01.2025, 11:09   #57
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
149585 км.

Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов.
Як виявилось, АКБ можна було не міняти, справа в тому що на авто блок керування сам відключає стартера під час запуску двигуна, і коли авто довго стоїть інколи бувають випадки, що стартер автоматично відключається до запуску двигуна, доводиться потім робити повторні пуски двигуна. Таке буває дуже рідко, але з заміною АКБ нікуди не ділось.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием