ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 02.01.2024, 11:52   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

149585 км.

Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов.

На заміну взяв перевірену весту, на славуті така прожила 11 років, потім періодично стояла на інших авто.



В середині на відміну від точнісінько такого самого форсе премім, в банках як і рашіне по 10 пластин, в форсе було по 9. Перед установкою 9 годин потримав на зарядці постійною напругою 14,4 в 9 годин, наступного дня заміряв напругу, піднялась з 12,7 в до 12,88 в, то ще 45 хв потримав на напрузі 15,5 в щоби трохи покипів для перемішування електроліту.

Як то кажуть до і після, ціна питання 1820 грн.



__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.01.2025, 11:09   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
149585 км.

Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов.
Як виявилось, АКБ можна було не міняти, справа в тому що на авто блок керування сам відключає стартера під час запуску двигуна, і коли авто довго стоїть інколи бувають випадки, що стартер автоматично відключається до запуску двигуна, доводиться потім робити повторні пуски двигуна. Таке буває дуже рідко, але з заміною АКБ нікуди не ділось.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 18:29. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.