Цитата:
Сообщение от soladko
Як показали блекаути це проблема всіх кальцієвих автошних. Всі ринулись упси до них вмикати. В тому числі провайдери. Скрізь ситуація однакова. Перший розряд аккум давав свої умовні 50ампергодин з етикетки, другий розряд не більше 25, до 5 циклу залишалось 20-30 відсотків. І хоч гопки скачи, заряджай його хоч до 17 вольт, хоч добу кип'яти - а ємності більш не отримаєш. Допустиму нижню межу ніхто не перетинав. Зараз для ліфа буду шукати, і зовсім не хочу після такого досвіду аккум, який має такі характеристики. Оригінальний не знаю як і де шукати, та й написів нема ніяких. Хочеться звичайний свинцево сурмянистий. Які фірми для авто їх ще роблять і є в нас на ринку хз. Перевірені були і веста, і іста, енерджайзер, варта, амега, може ще хто, не пам'ятаю вже. Всі втрачають ємність при глибоких розрядах. Упсові аккуми арс чи csb такого не показують, чесно віддають в циклі всю ємність і знову набирають . Але стартер крутити - та будьласка будьякий аккум з того списку.
|
Значить акумулятор засульфатувався, треба реанімовувати.
Я колись з славути зняв рідний не кальцієвий акумулятор "Віват" і на роботі підключив до упса. Упс коли є напруга в мережі тримав на клемах акумулятора постійну напругу 13,2 в. Десь через місяць вимкнули живлення, і упс навіть не спробував попрацювати від батареї. Коли відкрутив пробки, то електроліту не було видно, розлив по банках літрову плашку дистильованої води, то електроліт до верху так і не дійшов.