Показать сообщение отдельно
Старый 03.09.2008, 09:28   #5
Патріот
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Выпускной коллектор

Є старий інструмент - "шпильковьорт"! У старих майстрів дома шукай. Він її якби при крутінні зажимає і тримає міцніше контр. гайок.
Я з колекторами і головою дуже серйозно морочився, висновок один: обов*язково знімати впускний і випускний разом! Прокладка під ними - дуже тонке діло! І зажимати її потрібно з певним порядком і пильністю, такою ж як і головку. Чуть що не так і звідти смоктатиме тосол у впускний колектор!!!!!!!!!!!!
Краще знімати головку, якщо не перший раз то плюс 2 години часу, а так ще невідомо скільки проковиряєшся під машиною викручуючи руки і існує висока ймовірність схибити!
  Ответить с цитированием