Показать сообщение отдельно
Старый 16.09.2010, 09:02   #19
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,151
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от AnRo Посмотреть сообщение
правильно..калибрует неверно...т.к. АЦП ДПДЗ неправильное...для этого в ручную пропиливать приходится ушки чтоб АЦП в 0 вольт поставить при закрытом дроселе, т.е. 0% открытия....
Але ж 70 % на повністю відкритій заслонці це майже 40 градусів, при такій похібці машина взагалі не повинна їхати. Можливо при натисканні педалі дросель не повністю відкривається, я коли в себе калібрував то по включенні програми калібровки руками видкрив дросель до кінця і відпустив, а потім на тиснув на пкопку прийняти. Щось в мене є сумніви що при кабілровці АЦП рахує одні дані а в робочому режимі інші.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием