![]() |
|
Автозвук Как сделать так, чтоб Ваш автомобиль "зазвучал" |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Хочу представити на Ваш розсуд нову роботу студії "Старий Трамвай".
Автомобіль - ВАЗ-2108. Мета інсталяції - демо-автомобіль в стилі "як можна зробити для повсякденного вжитку". Апаратура: Головний пристрій: CD-ресівер Clarion 546. Підсилювач: EarthQuake Tremor TNT 600. Фронтальна акустична система: двокомпонентна Helix 235 Precision. Сабвуфер: Helix W10 Competition. Інсталяційний набір: Daxx K100. Історія розпочалась з думки про те, що демонструвати апаратуру на стенді не зовсім правильно, адже завжди хочеться почути, як воно звучатиме саме в автомобілі. Але робити шоу-автомобіль виходячи з такої постановки задачі теж не коректно, потрібно показати звичайну, пристосовану для повсякденного вжитку систему. Описаний ВАЗ-2108 є саме такою реалізацією. В якості головного пристрою був вибраний ресівер Clarion DXZ 546MP за його натуральне, чітко артикульоване звучання і наявність достатньої кількості лінійних виходів для під`єднання фронтальної акустичної системи (АС) та сабвуфера. Крім того цей ресівер має реалізоване зручне керування рівнем сабвуфера, що теж плюс. ![]() Оскільки рівень нелінійних спотворень внутрішніх підсилювачів всіх головних пристроїв надто великий, система проектувалась на використання підсилювача. ![]() Підсилювач чотириканальний EarthQuake Tremor TNT 600, потужність RMC 4х65Вт, в мостовому режимі 130Вт. Крім "чесної" потужності слід відмітити хорошу якість звучання - від себе він практично нічого не добавляє, чесно передаючи на акустичну систему те, що приходить від головного пристрою. Фронтальна система побудована на двокомпонентних Helix 235 Precision 5,25". Мідбасові динаміки розміщені в ящиках об`ємом 6 літрів з серенім наповненням під передніми сидіннями і чесно грають від 80Гц, де дуже добре компонуються із сабвуфером. Це на примітку тим, хто вважає, що басити уміють лише 6" головки - 5" теж чудово з цим справляються, маючи крім того одну суттєву перевагу перед 6" - вони куди краще відпрацьовують верхню середину. ![]() ![]() ![]() Кросовери розміщено поруч з підсилювачем в доступному для огляду місці: ![]() Твітери розміщено на стійках лобового скла в подіумах. ![]() Стійки обтягнуті шкірзамінником, в тон йому оброблена панель торпедо і накладки на двері (мета такої обробки накладки торпедо в тому, що стара буле уже потріскана, а нову купити коричневого кольору зараз не реально): ![]() Сабвуфер типу стелс в задньому крилі, закритий ящик об`ємом 18 літрів. Сабвуферна головка Helix W10 Competition, потужність 300/600Вт, чутливість 89дБ, резонансна частота 30Гц. ![]() ![]() ![]() Заодно була виготовлена фальш-панель, щоб закрити праве крило: ![]() Як відомо, дрібниць в автозвуці не існує, тому було використано інсталяційний набір Daxx K100, в який входить все, що потрібно для встановлення 4-канального підсилювача: силові, міжблочні та акустичні кабелі, колба з запобіжником на 40А, клеми на акумуляторну батарею і інший, не менш важливий дріб`язок: ![]() ![]() Характер звучання фронтальної системи дуже приємний, в міру м`який, з хорошою артикуляцією і атакою. Розміщення мібасових динаміків в ящиках під передніми сидінням дозволило добитись приємного об`ємного звучання, а разом з орієнтацією твітерів - вигнутої віялом сцени, коли складається враження, що краї знаходяться ближче до слухачів, а центр далі, на капоті авто, що вважається класичною схемою. Сабвуфер надзвичайно музичний, чіткий, а за рахунок досить низької резонансної частоти, як для 10" головки він уже при 30Гц "дихає на повні груди", додаючи звучанню системи помітної благородності. І найважливіше - повна відсутність локалізації. Можна дивитись на сабвуфер, бачити, як здригається головка, але її не чути - увесь бас спереду, на лобовому склі. Хочеться окремо відмітити багатожанровість системи - дуже добре звучать сучасні популярні жанри, чудово симфонічна і органна музика, але справжня насолода - джаз, особливо духові інструменти. Окремо хочеться відмітити вокал - він насправді живий. |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Донецк
Возраст: 51
Сообщений: 4,581
Машина: Hyundai Getz 1.6
Длина: 126650мкм
Диаметр: 44мм
|
![]()
Душевно. Эх, если бы еще салон был какого-нибудь более другого цвета...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Сообщений: 754
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() - Для 18л стелс великоват получился. Там есть запас еще утопить. Кстати, гриль-то есть? Багажник все-таки. ![]() - Фронтальные ящики тоже можно было поглубже "затоптать" под сидушку. Впрочем, если честно, в Зубиле и такие не особо мешают. - Ну и кронштейн вы привинтили к правой фальшпанели! ![]() ![]() ![]() - К тексту нареканий нет. ![]() ![]() - Твиттерные подиумы - тоже без вопросов. - Блок усилетеля с кроссам откровенно понравился. ![]() ![]() - Дизайн панели спорный. Но это совсем на любителя. Больше пока не придумал, к чему еще можно докопаться. Посмотрел на ребра и схождения поверхностей - тоже не придерешься. Если серьезно - весьма аккуратная инсталляция со вполне достаточной системой, разумно, эргономично, без лишнего выпендрежа. В общем, поздравляю с запуском в эксплуатацию! Кстати, а кто хозяин и каково его мнение о своей машине в нынешнем состоянии? П.С. А, чуть не забыл!!! Самое главное - салон/панель коричневые, а Кларик серый. Непорядок! ![]() ![]() ![]()
__________________
WBR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Можно... спрошу.
![]() Если я правильно понял из фото Мидбас смотрит вверх с небольшим наклоном в сторону лобового стекла. Это результат опытов по ориентации динамика или просто, чтобы в лобовое стекло максимально смотрели или что-то ещё? |
![]() |
![]() |
#5 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
а бюджет???? я бы судовольствием покомпонентно заценил бы...
|
![]() |
![]() |
#6 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
До Маші.
Душу вкладали, це правда. А салон - ну вже який є ![]() До Ботаніка. Спасибо, Дима! Твои слова как мед ![]() Стелс где-то на 20-21л, я имел ввиду 18 л рабочего. Хотя еще на 2 см утопить можно было, не спорю. Но аж так экономить место вопрос не стоял, по-этому я немножно упростил себе работу ![]() Грили будут фирменные, в виде логотипа. Ждемс. Насчет фронта - и так, для клиента делать ящики с такими выкрутасами не очень выгодно, ибо не каждый захочет платить соответствующую цену. А если их затоптать еще поглубже, то конфигурация получится вроде доработки Сергеем Сашиных ящиков - для себя любимого пойдет, но не в серию. Кронштейн серезный, подчеркивающий серезность инсталяции ![]() ![]() На дизайн панели времени совсем не было. Был один замысел получше, но времени много требовал. А хозяин доволен, поскольку он - это я ![]() Кстати, насчет моих впечатлений о качестве звучания - они искренние (а машин хороших я наслушался). Так что не совсем уж сама реклама ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
для DvaM
В двокомпонентке нужно именно так, как они стоят, на лобовое. |
![]() |
![]() |
#8 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
для toha
Щоб не вважали рекламою, див у2у ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() Поправьте меня, где я заблуждаюсь |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Да-да! Именно особенность салона. Была строжайше измеряна передаточная характеристика и с ее учетом строилась система!
![]() А теперь без шуток. Можно вверх, без вопросов, хотя лучше именно так, немного в лобовое. Но это предполагает более сложную конструкцию ящика, что влечет за собой повышение цены. А не все готовы заплатить лишних 20 дол. за вид. Для музыки же почти безразлично. А для трехполосных систем можно дины вообще вперед направлять, но можно и вверх, тут не важно направление. |
![]() |
![]() |
#11 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Можно я тоже вставлю пару слов в защиту?
Та знаменитая завеса - с секретом, она очень привлекает внимание, между прочим, я был в начале против ее оголения, но, когда поставили, то просто удивился. Может в нас осталось что-то от сороки, на блестящие ведемся? ![]() После первых подключений и финальным выезда прошло немного времени. Но это повлияло на мое отношение к качественному звуку, во-первых я теперь понимаю все апгрейды Сергея и Александра. Не только ради соревнований, просто ради самого увлечения звуком. Ведь предела совершенству нет. Вот потому я уже пару недель езжу без звука на своей Славке. Ростислав не вспомнил пока тех людей, которые нам помогали незримо советами, и т.д. Как на вручении "Оскара", список на 10 станицах прилагается. Боюсь, кого нибудь не назвать... ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Между прочим, на первой фотке видна пепельница, так она тоже обезшумленна известным теперь всем способом.
![]() ![]() А и еще, я проиграл пиво Портер (то есть я его должен теперь подогретым выпить), уговор был про то что: понравится ли звук нашему инвестору или нет. Понравилось, придется пить ![]() Эй, инвестор отзовись!!! 8) |
![]() |
![]() |
#13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ти спочатку пиво випий, а тоді вже я на недоліки вкажу
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Не проблема, хай тільки замешкається - я йому великих дирок насвердлю. буде ше крутіше, типу підстаканники. себто підбляшанки. а можна навіть і підбочки
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Сообщений: 754
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() А кега все равно не влезет. ![]()
__________________
WBR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Сообщений: 754
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() ![]()
__________________
WBR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
Арки колёс что ли? |
||
![]() |
![]() |
#20 | |
Сообщений: 754
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
__________________
WBR |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Швидше навпаки, тема вібри неприкрита.
![]() 2Костя: ти пиво тепле пий давай, а то ше трохи і відмазуватися почнеш ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#24 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
http://www.daxxgroup.ru/kits_ru/k100.htm
DAXX K100 - установочный набор за 150$ Именно этот набор использовался при подключении? Всего хватило, не много ли лишнего осталось? НЕ оптимальнее ли по цене купить всего что требуется по отдельности, так скуазать "на развес"? |
![]() |
![]() |
#25 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]() Цитата:
Хвотает все супер, только в связи с установкой кроссоверов в дальнем положении, не хвотило акустического провода 1,5метра, был докуплен. ![]() |
|
![]() |