![]() |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
очередная проблема при включении нейтралки загорается лампа аккамулятора при прогазовке исчезает. Ближний свет горит то обычно то так ярко как ксенон (лампы 90\110) как исправить?
|
![]() |
![]() |
#2 |
ТавроСтрелок
|
![]()
включить моск/пройтись поиском/померить напряжение
и главное поставить нормальные лампы |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Сообщений: 333
Длина: 2090мкм
Диаметр: 26мм
|
![]()
Почистить щетки гены, поменять таблетку, брать исключительно ВТН с голограммой.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
нормальные лампы сгорают через день
|
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Киев
Сообщений: 1,020
Длина: 5420мкм
Диаметр: 39мм
|
![]()
Диодному мосту капец настал...
В ПОИСК ИДИ ТЕ!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,534
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
И какая связь капеца моста с перегоранием? Откуда лишнее напряжение?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: львів
Сообщений: 60
Машина: таврія
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
всім привіт! підскажіть мені в чому причина ? включаєш фари ближні падають обороти двигуна ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Адрес: львів
Сообщений: 60
Машина: таврія
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
не спіть
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: львів
Сообщений: 60
Машина: таврія
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
можна втулити генератор від ланоса
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,534
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Яка Таврія? Які оберти,скільки до та після?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
Тому що для прокручування ротора генератора, до якого підключене навантаження, треба прикладати силу, затрачати енергію, яка перетворюватимется на електричну... Ну як вам ще пояснить, щоб не вникать в суть явища електромагнітної індукції? От цю енергію затрачає двигун, на нього збільшується навантаження і оберти на ХХ падають, при цьому, чим більше навантаження на генератор, тим більше падають оберти двигуна, до певної межі, звичайно.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,534
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Мічурін,не підказуйте!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Если напруга скачит выше 14в!То одназначно меняй реле-регулятор(таблетка,шоколад ка)!
|
![]() |
![]() |
#14 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,534
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Где написано про "скачит"??? И кому совет- ТС или ігор"у?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Совет "vik0tor" Скачит выше 14в т.к. лампочки сгорают через день явно не от дозаряда!!!
|
![]() |
![]() |
#17 |
Адрес: львів
Сообщений: 60
Машина: таврія
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
таблетку поміняв статор якорь новий ;на холодному двигуні обороти не падають на ближніх фарах !від ланоса підійде генератор ? в нього мощі більше
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
разрешите спросить- при ночной езде включаю печку,напруга проседает на 1 воль .подсоедине приблуда волтметр-тахометр на предохронитель печки, показывает 14-14.2 без печки 13-13.2 с включеной печкой на 1 скорости.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Адрес: львів
Сообщений: 60
Машина: таврія
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
від ланоса підійде ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Адрес: Львів
Возраст: 51
Сообщений: 8,692
Длина: 17480мкм
Диаметр: 36мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,534
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Блин,ну при чем тут "мощи больше"??? Это разве генератор "не тянет"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
КУК, ну Ви даєте! Ви не в курсі? Генератор від Ланоса - це ж перший крок до перпетум мобіле! Має більшу електричну потужність, майже не споживаючи механічної потужності двигуна! У нього ККД 200%. Інфа 100%!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Поставьте хоть 100 Вт, генератор хоть 5 кВт, обороты будут падать пропорционально прилагаемой мощности нагрузки. 10 Вт берем незаметно, 50 Вт берем почти не заметно, всю мощность берем сразу заметно, хоть ланос хоть мереседес. Инжектор или МПСЗ в помощь.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
Так ото ж. Це нормальне явище для любого генератора. Звичайно, якщо є якась несправність (несправність РР, при якій буде перенапруга, замикання, чи просто нештатне підвищене навантаження типу ламп 90/100Вт), то генератор може просажувать оберти сильніше, але якщо він справний, то смисла його мінять нема, бо з будь-яким іншим справним буде те саме.
Последний раз редактировалось Michurin; 27.10.2011 в 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Адрес: львів
Сообщений: 60
Машина: таврія
Длина: 1040мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
на холодному двигуні проблем намає
|
![]() |
![]() |