![]() |
![]() |
#1 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
методом наукових досліджень було виявлено що без генератора машина працює чисто і рівно. навіть якщо холодна.
з генератором машина буває не зрозумілою. ну і те що фари блимають на холостих то таке.. головна проблема що двигун не рівномірно працює на холостих і при розгоні важкуватий стає.. вольтметр від 2141 причеплений до масси біля генератора і на сам генератор (при виключеному запаленні виключений і вольтметр) на холостих стрілка трохи смикається без навантаженя. з навантаженням через раз.. якщо крутнути двигун тисяч до 5 (ну так трохи проїхавшись) то після на холостих і фари не блимають і стрілка не смикається. в режимі економічної їзди на холодному двигуні потрібно іноді підгазовувати бо оберти падають. і світло блимає.. останнім часом пропадає зарядка іноді при навантаженні мережі. хоча щось уже і в день не дуже з*являється.. перепробував штук з 5 різних шоколадок. всі контакти декілька разів перечищав, щітки в нормі, міст нормальний. де б ще пошукати проблему нерівномірної роботи і плавання світла? ну світло то таке. але хотілося б добитись рівномірної гарної роботи двигуна. і щоб зарядка була.. коли працює генератор то заряд іде в межах норми судячи по табло вольтметра. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Як у вас оберти холостого ходу?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,532
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Блин, а какое авто, какой генератор? Опять гадать или по слову вытягивать? НЕТ ЗДЕСЬ ШАМАНОВ!!!
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
таврія 93 по тех паспорту. генератор модель не можу сказати. такий же як на москалях. шоколадка вгорі.
оце він повинен бути. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
шоколадки були завідомо робочі. перевірені на іншому авто
як я можу знати які оберти... на холостих можна покотитись) якщо температура десь 60 то можна без проблем навантажувати повністю штатною електронікою на холостих думаю в районі 900 Последний раз редактировалось dozerua; 11.09.2012 в 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Забанен
Адрес: Мелитополь
Возраст: 54
Сообщений: 9,887
Машина: Фапалка для Викса и Андрюка
Длина: 173300мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ну генератор походу старичок...пайки в обмотках уже не те....диоды в мосту подработаны (могут и обратку малость давать)...мощность 52А...тоже не фотнтан...я новый 55А выкинул и ставил 63А с Сенса и то не добился стабильности напряжения (один только стоп-сигнал чуть ли не целый вольт съедал)....
как выход - попроси на время новый генератор де нить и крутни....отсюда и пляску начинай... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Адрес: Минск
Сообщений: 1,545
Машина: ZAZ-DAEWOO 1105
Длина: 3500мкм
Диаметр: 28мм
|
![]()
конденсатор на генераторе не пробит?
__________________
Было: заз-1102('89);заз-110216('95); заз-1105('94); volvo-360('89)2.0i. Есть: zaz-daewoo-1105('95), VIS-2345('03). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,532
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
И что будет,если он пробит? Это бесследно проходит?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
на рахунок конденсатора не знаю, на вигляд нормальний
![]() зараз взагалі не працює зарядка.. і акум сідає) якось доїду до гаража і буду шукати проблему |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
поставив новий конденсатор (біленький на малюнку), я ж так думаю про нього йшла річ.
на роботу генератора не вплинуло. роботу генератора відновив побризкавши wd40 на доріжки для щіток% працює на ура ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,532
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Ну да, там где должно быть ровно, чисто и сухо,намазали неизвестной мазилы? И куда только это ГэВД не совали, но чтоб на кольца?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
десь же на якомусь форумі вичитав. і спрацювало)
якби не спрацювало то всеодно б розбирати прийшлось. а так то все чудово |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,532
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
![]()
Капли от зубной боли зуб не лечат.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
ну по специфікаціям жирних плям не залишає і витісняє вологу.
могло таке бути що доріжки залиті чимось? хоча я ж думаю вони повинні були б очиститись дуже швидко, бо щітки притерті всією поверхнею. зубні каплі не лікують, але в данному випадку дозволяють відкласти перебір того генератора. бо вже думав збирати гроші на генератор новішої моделі. завжди любив ручейкові шківи |
![]() |
![]() |