![]() |
|
|
#1 |
|
недавно мій славутіс став нерухомістю в центрі міста.
шляхом маніпуляцій з насосом і карбюратором славутіс завівся і даже поїхав. але ХХ тримав нестабільно і деколи на них глохне. було принято рішення відвідати карбюраторщика. той дід танцював з бубном біля карбюратора пів дня, поміняв електромагнітни1й клапан, проставки і прокладки під карбюратором і великого ефекту не досяг. виніс вердикт що смокче повітря з колектора або з вакуума тормозів. тормоза візуально в повному порядку, ніде не січе, колектор теж на око цілий. мучить питання - як таки дізнатись що саме смокче повітря? п.с. бензином поливать не пропонувать
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
мильной водой вокруг колектора полей и увидеш,
но мало верится что это прокладка. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
що я там побачу? мильні бульки?
що може ще може бути? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
вэдэхой аккуратно пропшикай
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
А ви точно впевнені, що нестабільний ХХ через збіднення суміші, а не через перезбагачення, наприклад, через негерметичність голчастого клапана або діафрагми ЕМР? Якщо маєте підозру на вакуумний підсилювач гальм чи шланг, то від'єднайте його шланг від колектора, штуцер на колекторі заглушіть і перевірте.До речі, при незначній негерметичності вакуумного підсилювача ХХ буде нестабільним, хоч гальма будуть практично в нормі.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
Из под прокладки скорее вода (тосол) побежит чем на стабильный ХХ. хотя мое утверждение не 100%.
Ищите не в прокладке, а в грязном карбе о чем говорит слово "нерухомістю", а подсос с более прозаичных местах например в кривой постели карба. Было несколько раз забит канал ХХ и с малого диффузора 1 камеры капает капля, не хватает топлива на ХХ и переходных режимах нет тяги на малых оборотах и неустойчивый ХХ. |
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Цитата:
Цитата:
тож провіряли. рівна. |
|||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
А свічки у вас в якому стані (є нагар, чисті, коричневі, білі, чи рівномірний колір по циліндрах)?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
свічки карбураторщик перевіряв. друга і третя були з нагаром.четверта чуть-чуть з нагаром. перша чиста. він то пояснив що з колектора підсасує і в першому циліндрі через раз згорає суміш. якось так, якщо я вірно запамятав.
на вищих оборотах робить рівно, а на ХХ з перебоями через рівні проміжки часу. може взагалі заглохнуть як поробить трохи на ХХ. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Начните со стробоскопа поставьте +5 градусов, потом покрутите винт качества, 2,5 оборота как все привыкли после Вебера ставить иногда очень мало, проверьте циркуляцию ОЖ в подогреве карбюратора. если не поможет или у карбураторщика нет стробоскопа фтопку его. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
CrowHunter
|
Колечко меж половинками карба не потерял?
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
всі з/ч по кількості зійшлись. лишніх не осталось.Вже після нового року будем колупатись...
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Сообщений: 19
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
попробуй заглушыть шлангочку шо иде до трамплёра!!!
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
вот мне интересно как вы свечи проверяете?
|
|
|
|
#15 |
|
у карбюраторщика стенд. там і провіряв. всі робочі.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
|
|
|
|
#17 |
|
таки прокладка.
ну да фіг з нею, маєм новий геморой... обломилась одна з шпильок на яких коллектор сидить. як її достать то? (гайку до огризка підварювали, неполучається ).
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Гость
Сообщений: n/a
|
|
|
|
|
#19 |
|
нема інструмента для такої процедури. і вообще понятія як там висверлить, туда підлазить хз як. прийдеться на сто здаватись.
|
|
|
|
|