![]()  | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Проходил мимо 
			
			
			
			
					Сообщений: 1
				 
				
				
				Длина: 20мкм 
Диаметр: 0мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Таврія 1.3li. Глохне при переході на нейтралку на прогрітому двигуні. Лампа "chek engine" при цьому не загорається, якщо тримати газ. Пів року тому замінили ел. блок запалювання, бо була подібна ситуація. Але тоді ставалися перебої в роботі кількох циліндрів, і загоралося "chek engine". Свічки нові, лямбда-зонд новий, каталізатор чистий. Що може бути?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Може бути багато чого, в першу чергу- нульова кваліфікація майстрів. 
		
		
		
		
		
		
			Ви хоч адресу напишіть, коли ліньки нормально профіль заповнити. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			Який пробіг загальний? 
		
		
		
		
		
		
		
	Свічки поміняли, а ВВ провода? РХХ, дросельний вузол. Вангуєм далі.  | 
|
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Таки модератор 
			
			
			
			Адрес: Майже Одесса 
				
				
					Сообщений: 56,539
				 
				
				
    Машина: Темно-сіра 
				Длина: 239000мкм 
Диаметр: 59мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			А для чого? Треба мати і показати скан чи просто дані сканера від руки, хоч щось, а так- гадати до посиніння.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
| 
	
		
		
			
			 Цитата: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/  | 
||
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Адрес: Днепропетровск 
				
				
					Сообщений: 11,726
				 
				
				
    Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж. 
				Длина: 65880мкм 
Диаметр: 35мм
				
				 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Отключить лямбазонд физически и проехаться. Лампа СЕ загорится конечно, но сразу станет ясно, лямбдазонд виноват или нет. Проблема может быть в проводке, отключение лямбдазонда вынудит систему работать в open loop режиме, что облегчит диагностику.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. Последний раз редактировалось Yurasvs; 29.08.2019 в 17:44.  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
               	
		
	 |