|
10.03.2008, 19:58 | #1 |
Знову електрика + фари
Після того як поплавились конектори - я їх поміняв, обгорівший провід доточив, поставив нові лампи... І поїхав в сторону Рівного... вечором.. і зря...
Коли включаю ближнє світло - то на лампах ( на кожній) горять одночасно по дві спіральки (тобто одночасно і ближнє і дальнє), плюс в півнакалу контрольна лампа дальнього світла. Мощі їм, звичайно, не хватає - і тому обидві спіральки світятся ледве-ледве. Їхав як сліпий Якщо включаю дальнє - то спіральки ближнього в лампах не горять... Міняв підрульовий (машина люксова) не помогло... Які в кого варіанти ? |
|
10.03.2008, 20:02 | #2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Знову електрика + фари
...земля в иллюминаторе...Пестня была такая про землю,в смысле "массу".
|
10.03.2008, 20:11 | #3 |
Re: Знову електрика + фари
Де саме ? не розбирати ж половину проводки і шукати в кожному куточку масу ...
Можна точніше ? |
|
10.03.2008, 20:44 | #4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Знову електрика + фари
Возле каждой фары есть точка крепления "массовых" проводов.
|
10.03.2008, 20:49 | #5 |
Re: Знову електрика + фари
і оце із-за маси може бути таке щоб аж одночасно горіли і дальній і ближній ? круто навіть не міг подумати
Попробую поковиряти масу. |
|
10.03.2008, 21:21 | #6 |
Очень давно не заходил
|
Re: Знову електрика + фари
может, еще как может!
|
10.03.2008, 22:12 | #7 |
Re: Знову електрика + фари
Чудеса :shock:
Ще не пробував правда чи поможе... А може хтось пояснити фізику цього процесу ? А то щось у мене в голові не складується... :? |
|
10.03.2008, 22:15 | #8 |
Re: Re: Знову електрика + фари
Еще и не такое увидишь Схема была составлена наверное сразу после Нового Года.
|
|
10.03.2008, 22:27 | #9 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Re: Знову електрика + фари
Схема у всех одинаковая. Что никто ни разу не видел фары в полнакала? Это потому и происходит,что нет "массы" и нити лампы получаются включенными последовательно.
|
10.03.2008, 22:34 | #10 |
Re: Re: Знову електрика + фари
ахха, вродє догнав як таке чудо може бути
получається що в моєму випадку спіраль дальнього світла стає "-", а в ідеальному варіанті струм повинен "зливатись" на масу трошки раніше, а не проходити по 2 спіралях... Сидів тільки що вивчав будову галогенки :o |
|
11.03.2008, 01:54 | #11 |
Re: Re: Знову електрика + фари
По-перше, перевір масу на кожній фарі.
По-друге, двічі перевір за допомогою контрольки, чи правильно підключена лампа. Бо схоже на те, что переплутано контакти.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
11.03.2008, 11:31 | #12 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Re: Re: Знову електрика + фари
крім того перевір ще одну масу - ту що відходить від акумулятора і кріпиться у незручному місці під патрубком радіатора. Це дуже важливій "-" для всього авта
|
11.03.2008, 11:33 | #13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Знову електрика + фари
Щоб там масса була краща зробив так:
|
11.03.2008, 11:36 | #14 |
Гость
Сообщений: n/a
|
Re: Знову електрика + фари
а в результаті вишло так:
|
16.03.2008, 17:38 | #15 |
Re: Знову електрика + фари
Сьогодні був час, рішив подивитись, що ж всетаки з фарами.
Зачистив масу, всі клеми, шайбочки, болтіки,гаєчки до блиску і залив вд-шкою. Результат - нічого не помінялось Як світились на ближньому обидві спіралі, а на дальному тільки одна... так і світяться... Взяв тестера і побачив одну фігню. Якщо розглядати конектора до лампи, в тому положенні як він стоїть підключений до лампи то (при вкл. ближньому): на центральному (верхньому) проводі у нас получається + а обидва бокові провода пробивають на масу, майже без опору... Так і повинно бути? |
|
17.03.2008, 04:21 | #16 |
Re: Знову електрика + фари
Можливо, інший контакт окрім масового в тебе дзвониться на "масу" через опір іншої лампи.
Перевір тестером призначення контактів на штекері, а потім - на лампі, за допомогою двох проводів від зарядного пристрою. Один з них - маса, два інших - по черзі ближнє та дальнє світло. При справній системі електрообладнання на лампах має бути 14 вольт при працюючому двигуні, на обох нитках по черзі.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
17.03.2008, 10:41 | #17 | |
Re: Знову електрика + фари
Цитата:
А всякі там релюшки не можуть давати такого ефекту ? Нема ж часу до електрика заїхати... да й знайти його треба спочатку :? |
||
17.03.2008, 13:28 | #18 |
Re: Знову електрика + фари
Нічого там складного, якщо розібратись.
Крійній контакт на штекері буде маса, інші два - ближнє та дальнє світло. Маса повинна дзвонитись на кузов з найменшим опором. Інші два контакти не повинні дзвонитись ні на масу, ні між собою при знятих лампах. Якщо дзвониться - шукай проблему в електриці.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
17.03.2008, 17:25 | #19 |
Re: Знову електрика + фари
отож то і воно... що крайні два контакти звоняться між собою і звоняться на масу
Де ж шукати цю проблему ? |
|
17.03.2008, 17:44 | #20 | |
Re: Знову електрика + фари
Цитата:
|
||
17.03.2008, 18:33 | #21 |
Re: Знову електрика + фари
А вони однакові ? Можна їх просто місцями переставити ?
Бо ж дальній робить... Ну і зразу.. а які із релюшок на ближній дальній, їх же там штук 5 мабуть висить... |
|
18.03.2008, 10:53 | #22 | |
Re: Знову електрика + фари
Цитата:
|
||
22.03.2008, 18:19 | #23 |
Re: Знову електрика + фари
Знову підніму тему...
Переставив місцями релюхи дальнього і ближнього - нічого не помінялось... Блін заколупало вже... :x |
|
22.03.2008, 19:00 | #24 | |
Re: Re: Знову електрика + фари
Цитата:
а что происходит когда дальний включить? |
||
22.03.2008, 20:33 | #25 |
Re: Re: Знову електрика + фари
Був впевнений,що не переплутав.. але коли оце така фігня.. то зараз уже ні в чому не впевнений, якщо є можливість, напишіть куди який, по кольорам, провід підходить (на лівий, центральний(верхній) і правий контакти).
Коли включаю дальній - то світиться тільки дальній, в повний накал білим світлом - тобто, все як і повинно бути. Лажа тільки з ближнім... |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|