![]() |
|
![]() |
#1 |
![]()
Після того як поплавились конектори - я їх поміняв, обгорівший провід доточив, поставив нові лампи... І поїхав в сторону Рівного... вечором.. і зря...
Коли включаю ближнє світло - то на лампах ( на кожній) горять одночасно по дві спіральки (тобто одночасно і ближнє і дальнє), плюс в півнакалу контрольна лампа дальнього світла. Мощі їм, звичайно, не хватає - і тому обидві спіральки світятся ледве-ледве. Їхав як сліпий ![]() Якщо включаю дальнє - то спіральки ближнього в лампах не горять... Міняв підрульовий (машина люксова) не помогло... Які в кого варіанти ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
...земля в иллюминаторе...Пестня была такая про землю,в смысле "массу".
|
![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Де саме ? не розбирати ж половину проводки і шукати в кожному куточку масу
![]() Можна точніше ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Возле каждой фары есть точка крепления "массовых" проводов.
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
і оце із-за маси може бути таке щоб аж одночасно горіли і дальній і ближній ? круто навіть не міг подумати
![]() Попробую поковиряти масу. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Очень давно не заходил
|
![]()
может, еще как может!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Чудеса :shock:
Ще не пробував правда чи поможе... А може хтось пояснити фізику цього процесу ? А то щось у мене в голові не складується... :? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Еще и не такое увидишь
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Схема у всех одинаковая. Что никто ни разу не видел фары в полнакала? Это потому и происходит,что нет "массы" и нити лампы получаются включенными последовательно.
|
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
ахха, вродє догнав як таке чудо може бути
![]() получається що в моєму випадку спіраль дальнього світла стає "-", а в ідеальному варіанті струм повинен "зливатись" на масу трошки раніше, а не проходити по 2 спіралях... Сидів тільки що вивчав будову галогенки :o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]()
По-перше, перевір масу на кожній фарі.
По-друге, двічі перевір за допомогою контрольки, чи правильно підключена лампа. Бо схоже на те, что переплутано контакти.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
крім того перевір ще одну масу - ту що відходить від акумулятора і кріпиться у незручному місці під патрубком радіатора. Це дуже важливій "-" для всього авта
|
![]() |
![]() |
#13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Щоб там масса була краща зробив так:
|
![]() |
![]() |
#14 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
а в результаті вишло так:
|
![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Сьогодні був час, рішив подивитись, що ж всетаки з фарами.
Зачистив масу, всі клеми, шайбочки, болтіки,гаєчки до блиску і залив вд-шкою. Результат - нічого не помінялось ![]() Як світились на ближньому обидві спіралі, а на дальному тільки одна... так і світяться... Взяв тестера і побачив одну фігню. Якщо розглядати конектора до лампи, в тому положенні як він стоїть підключений до лампи то (при вкл. ближньому): на центральному (верхньому) проводі у нас получається + а обидва бокові провода пробивають на масу, майже без опору... Так і повинно бути? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Можливо, інший контакт окрім масового в тебе дзвониться на "масу" через опір іншої лампи.
Перевір тестером призначення контактів на штекері, а потім - на лампі, за допомогою двох проводів від зарядного пристрою. Один з них - маса, два інших - по черзі ближнє та дальнє світло. При справній системі електрообладнання на лампах має бути 14 вольт при працюючому двигуні, на обох нитках по черзі.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Цитата:
А всякі там релюшки не можуть давати такого ефекту ? Нема ж часу до електрика заїхати... да й знайти його треба спочатку :? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Нічого там складного, якщо розібратись.
Крійній контакт на штекері буде маса, інші два - ближнє та дальнє світло. Маса повинна дзвонитись на кузов з найменшим опором. Інші два контакти не повинні дзвонитись ні на масу, ні між собою при знятих лампах. Якщо дзвониться - шукай проблему в електриці.
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
отож то і воно... що крайні два контакти звоняться між собою і звоняться на масу
![]() Де ж шукати цю проблему ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
![]()
А вони однакові ? Можна їх просто місцями переставити ?
Бо ж дальній робить... Ну і зразу.. а які із релюшок на ближній дальній, їх же там штук 5 мабуть висить... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Знову підніму тему...
Переставив місцями релюхи дальнього і ближнього - нічого не помінялось... Блін заколупало вже... :x |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Цитата:
![]() а что происходит когда дальний включить? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Був впевнений,що не переплутав.. але коли оце така фігня.. то зараз уже ні в чому не впевнений, якщо є можливість, напишіть куди який, по кольорам, провід підходить (на лівий, центральний(верхній) і правий контакти).
Коли включаю дальній - то світиться тільки дальній, в повний накал білим світлом - тобто, все як і повинно бути. Лажа тільки з ближнім... |
|
![]() |
![]() |