ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 19.12.2012, 14:42   #1
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию ЗАЗ Славка 1.2S

Отже дійшли руки в мене до створення бортовика
Діло було у жовтні місяці.... довго вибирав і вирішив що для першого авто Славута підійде як найкраще..... ТАЗи не розглядав бо недолюблюю цю марку... а ще й цей імідж пацанів на ТАЗах
Придбав я Славку 2005 р.в. з пробігом 142000... пробіг величенький, зате чесний Стан на 4+:
із явних недоліків було:
1) Невеличка вмятина на лівому крилі без пошкодження фарби
2) Підгнивший поріг
3) Зломана ручка приводу капоту
Ось фотки:





Після покупки замінив наступне:
1) АКБ на VARTA BLACK Dynamic 12V 45 Ач
2) ТОСОЛ
3) Мастило Esso 10w40
4) Ремінь генератора
5) Фільтри

Також придбав нову зимню гуму SAVA Escimo S3+

Встановив ГБО Tomasseto через фірму gbo.com.ua - начебто все працює, але є деякі недоліки при встановленні....
1) Прикрутили редуктора прямо до крила автівки, досить варварьськи виглядає.
2) Стала гірше заводитись на бензині - до встановлення ГБО нічого не підкачував - вижав счеплення, ключа на старт і поїхали.... зараз треба підкачувати педалькою газа... а в мороз взагалі відмовилась заводитись на бензині.

Поставив машинку на облік...

Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2012, 09:40   #2
Веня Кашкин
 
Веня Кашкин
 
Адрес: Чернигов
Возраст: 35
Сообщений: 370
Машина: 110307 2005 1.2L
Длина: 4020мкм
Диаметр: 24мм
По умолчанию

Интересный цвет, классно выглядит
__________________
Time is short.
Веня Кашкин вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2012, 11:01   #3
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Дякую, мені теж колір сподобався.... я, власне, із-за кольору її і купив

ПРивезли мені вчора зарядний пристрій

Поставив на ніч заряджати АКБ і із 12,2В на АКБ підняла до 14,2В - завівся сьогодні без проблем. Висновок: зарядка працює за свої гроші..... АКБ завсім не грівся, власне як і сам зарядний пристрій....

Чудовий варіант за свої гроші, але для тих хто хоче швиденько підзарядити батарею не підійде, на мою АКБ з нуля необхідно годин 16-20.

Також придбав насоса:
__________________
Починаючий славутовод

Последний раз редактировалось Vlad1103; 21.12.2012 в 11:08.
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.12.2012, 12:31   #4
Buzyan
 
Buzyan
 
Адрес: Киев.
Возраст: 59
Сообщений: 12,600
Машина: Славута инж гбо-1БРС/техно-тюнинг
Длина: 64640мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Buzyan с помощью Skype™
По умолчанию

Там в теме про карбовщика телепон положил что на днепровской набережной
__________________
Бортовик 0633061992 0503881138
[url=http://www.drive2.ru/r/zaz/1042451/]Я_на_Drive2.ru[/url
Buzyan вне форума   Ответить с цитированием
Старый 08.01.2013, 09:27   #5
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Свята пройшли і за цей час було дещо зроблено:
1. Встановив новий регулятор напруги на генераторі ВТН:

тепер при обертах більше 1500 напруга тримається 14,4В на клемі АКБ з будь-яким навантаженням
при холотих обертах 800 об/хв напруга просідає до 12,8 - 13В із навантаженням - ближнє світло, магнітола,пічка (2-й режим), підігрів заднього скла
Поки що задоволений
2. Почистив і налаштував карбюратор у майстра Саши, що на Дніпровській Набережній. Тепер зявились холості оберти машина працює рівненько оберти не плавають.
3. Встановив бортовий вольтметр/тахометр через реле.

Контакт + катушки реле кинув на + катушки запалення, основний контакт кинув на контакт втягуючого, що на стартері поруч із дротом що йде на клему АКБ.

На черзі вирішення проблеми із стартером. Справа в тому, що стартер не розвиває необхідних обертів. Так наче сівша АКБ, але АКБ заряджена. Іноді (дуже рідко) стартер крутить нормально. Клемми зачистив, зачистив контакти на втягуючому все марно...
Подумую про повну заміну стартера, адже пробіг у машини 144000, а стартер рідний. Дивлюся в сторону стартера на постійних магнітах від АТ.
__________________
Починаючий славутовод

Последний раз редактировалось Vlad1103; 15.01.2013 в 09:21.
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 12.01.2013, 17:41   #6
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Встановив новий стартер від АТ на постійних магнітах. Враження позитивні - заводиться машина як іномарка. Напруги багато не бере. Рекомендую
__________________
Починаючий славутовод

Последний раз редактировалось Vlad1103; 15.01.2013 в 09:22.
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 03.02.2013, 19:00   #7
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Сьогоднi замiнив привiд повiтряної заслонки і відрегулював сам привід.
__________________
Починаючий славутовод
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.02.2013, 13:58   #8
Vlad1103
 
Vlad1103
 
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 35
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

День назад почалися дощі, і моторедуктор переднього двірника знов накрився Сьогодні розібрав моторчик і виявив, що шестірня моторедуктора має стерті зубці... замінив шестірню - тепер все працює як треба...

Саме неприємне в цьому моменті було те, що гаража я не маю і заміняти шестірню довелося під дощем з мокрим снігом
__________________
Починаючий славутовод
Vlad1103 вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 14:03. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.