ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Не автомобильные темы > Решение бытовых проблем

Решение бытовых проблем Не вся жизнь в машине. Иногда что-то и дома сделать нужно.

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 04.01.2024, 14:45   #1
Rambo
 
Адрес: Киев
Сообщений: 5,081
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию Генератор 220В, частота

Китайський генератор NOWA BG3400 3,1кВт, 4х тактний двигун.
https://allo.ua/ua/benzinovye-genera...wa-bg3400.html

Спробував підключити УПС. УПС, який нормально заряджався від 2х тактного генератора, тут не захотів. В параметрах мережі написав, що частота мережі більше 100Гц. І типу, пішов нафіг, це не мережа - працювати не буду. Китайський частотомір (в стандартній мережі показує ~70Гц) тут показав 514(!). УПС від 2х тактного генератора показував 52+/- Гц.
Питання - що за фак зварганили китайці і як з таким боротися?
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех?
Rambo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 16:22   #2
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Найперше питання- форма отої квазісинусоїди на виході генератора яка? Це важливо і для показометра-вольтметра і споживачів. Деяким плювати, деякі не люблять/не переварюють, тобто без конкретики відповідь точною не буде.
2- як виглядить частотомір, як його матюкати? Є мультиметри з режимом вимірювання частоти, можна ним подивитись. Найпростіше/точніше- старий совковий вібраційний щитовий частотомір, тільки аби напруги підходила, бо є і на 36 вольт, і більше. На базарах ще бувають у дідів, або на підприємствах покійних.
3- практично всі дирчики повинні видавати 51...52 Гц з не дуже кривою синусоїдою, це десь 3100...3200 об/хв колінвала, на х/х, потім має право просісти трохи при стабільній напрузі, якшо в ньому є АVR.
4- дуже сумніваюсь в отих кіловатах, особливо, коли там люмінь, а не мідь, хоч з нею теж не все гладко.
Ну і останнє- в наших розетках давно вже не синус, про це писав не раз.
ПиСи- китайці- найкрутіші поліглоти в світі- скоро почнуть писати лейби та паспорти циганською, чи аборигенів острова Пасхи...
В мене- породистий китаєць з родословною чистокровного німця...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 04.01.2024 в 16:29.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 16:52   #3
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию

Надо осциллографом форму напряжения посмотреть. Без этого ничего посоветовать нельзя. Не забудьте использовать щуп 1:10, чтобы не спалить осциллограф. Выложите скриншот с указанием масштаба (вольт в клетке и миллисекунд в клетке). По результатам подумаем, как побороть.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил
20 лет, разрушил.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 17:13   #4
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Ой, Юра, там такие кракозяблики бывають, жуть. У меня два БГ, один- компаундный с чисто китайским именем ФИРМАН-1500, у того симметрично вверху и низу перед пиком такой себе провал, пробовал фильтра лепить- фигвам. В третьем- безродном, еще иначе.
Второй с АВР, там вершины срезаны. И главное, это уродство очень зависит от характера нагрузки- акт, емкостная, индукт.
Но видеть форму таки надо, безусловно.
Удивительно, что старые Л 2/3, АБ-1 и т.п. с простой схемой возбуждения и регулирования работали без проблем. В моей р/ст Р-103 АБ-1-0/230 спокойно тащил и р/станцию всю, и калорифер, и АКБ заряжал.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 04.01.2024 в 17:38.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 18:31   #5
Rambo
 
Адрес: Киев
Сообщений: 5,081
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию


Там мультиметр в режимі частотоміра. Це те, що він показує, коли підключений до генератора.


Тут знайшов ще один мультиметр з режимом частотоміра (верхній). Там покази стоять колом. На нижньому скачуть в межах 49-70Гц. Ну, нижній, це той, яким мірявся генератор.

Телевізора, щоб подивитися форму, нема. І взяти поки що нема де...

Дзвонив ще в фірмовий сервісний центр того бренда. Там порадили акуратно покрутить резистор на блоку AVR. Але ж, на скільки я знаю, то не частота а напруга. Коротше, вирішив забити на на їх поради і на те, щоб їм віддавать генератор в ремонт. Хоча, може вони й праві. Якщо там прямокутна форма струму, то присутня купа гармонік, які якраз і можуть моєму частотоміру забивати баки. Враховуючи, як він реагує на сміття в звичайній мережі. Тобто, якщо зменшить напругу з 235В до 220 - його може і попустить.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех?
Rambo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 18:42   #6
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

В принципі, напруга не повинна залежати від частоти в певних межах, АВР повинен витягувати її, теж в певних межах. Потім двигун може глохнути.
Частота може гуляти при різному навантаженні, регулюється центробіжним регулятором, який смикає дрос. заслонку туди-сюди, оберти виставляються по тахометру БЕЗ навантаження, а вже вих. напруга- потенціометром теж без навантаження.
Гайка/гвинт настройки ЦР знаходиться ПІД баком, деколи добратись можна, з матюками... Треба пірнати під бороду щитка і шукати там. Але хай це роблять і покажуть сервісмени, це їх хліб.
ПиСи- а як себе веде БГ при навантаженні якоюсь плиткою, феном, т.п.- активного характеру?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 04.01.2024 в 19:07.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 19:21   #7
Rambo
 
Адрес: Киев
Сообщений: 5,081
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Як регулювати оберти - я знаю. Ремонтував таке. Просто, тут уперше зтикнувся з незрозумілим значенням частоти. Щоб було більше В ДЕСЯТЬ РАЗ(!!!).
Активне навантаження - на ура. Вішав чайник - трошки просіла напруга і зразу вирівнялась. Від нього навіть насос насосної станції запускається. А от свердловинний - чомусь ні. Хоча, восени, коли купив це чудо, перевіряв - працював.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех?
Rambo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 19:26   #8
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

А вони однакові по схемі, конденсаторні, к-ри живі? Як той показометр реагує на напругу в розетці?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 19:42   #9
Rambo
 
Адрес: Киев
Сообщений: 5,081
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

Однакові. Потужність різна - в свердловині менший. Той що в свердловині від мережі стартує нормально.
Показометр реагує правильно.
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех?
Rambo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 04.01.2024, 20:00   #10
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Якшо в розетці- норма, значить генератор видає купу гармонік, які і ловить китайський показометр.
Конденсатори я би перевірив, навіть в крутих апаратах дохнуть. В цирк. насосі геть німецького і дорогущого котла Віссманн к-р усох наполовину.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.01.2024, 15:39   #11
Yurasvs
 
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Rambo Посмотреть сообщение
Як регулювати оберти - я знаю. Ремонтував таке. Просто, тут уперше зтикнувся з незрозумілим значенням частоти. Щоб було більше В ДЕСЯТЬ РАЗ(!!!).
Активне навантаження - на ура. Вішав чайник - трошки просіла напруга і зразу вирівнялась. Від нього навіть насос насосної станції запускається. А от свердловинний - чомусь ні. Хоча, восени, коли купив це чудо, перевіряв - працював.
Без осциллограммы гадание на кофейной гуще. Физически невозможно, чтобы частота была повышена в 10раз, это проблемы измерения кривого сигнала прибором, который рассчитан на синусоиду. А вот насколько кривой и что с этим делать, только осциллографом увидеть можно.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил
20 лет, разрушил.
Yurasvs вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.01.2024, 17:20   #12
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Юра, дополню- кривого сигнала кривым прибором.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 09:25   #13
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,241
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Щоби не створювати нову тему запитаю тут.

Запитання до тих хто юзає бензогенератор з АЛЮМІНІЄВОЮ обмоткою, чи варто брати? Є бажання на всякий пожарний купити генератора, дай боже щоби я його жодного разу не запускав, але хай буде. Споживання будинку буде до одного кіловата, в пікових навантаженнях коли будуть запускатись компресори холодильників чи хтось захоче скористатись мікрохвильовкою до 1,5-2 кіловата. Генератор з номінальною потужністю 2,8 кіловата, максимальна потужність 3 кіловата.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 15:05   #14
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Звичайний мерзотник при роботі жере приблизно 100 Вт і то не проблема для БГ, проблема- пуск компресора, при якому струм може бути і 5 і 10 ампер. Кажуть, інверторні і класичні, але з плавним пуском компресора миряться з БГ. Аналогічно і мікрохвильовками.
При наявності в генераторі АРН(AVR) останній пробує утримати просідаючу напругу шляхом збільшення струму обмотки ротора і треба мати великий запас потужності- і ЛиСи, і кВт, щоб БГ не погас. В усякому разі, мій БГ- 2,7 кВт, ну так китасі написали, при пуску холодилькика лягає, слава богу- не вмирає.
Тут- повна аналогія з автомобільним генератором в т.ч. і конструкція генератора плю "шикаладка", тільки кінські сили двигуна тут таки більші, двигун на ХХ трошечки і присідає, але не глохне.
Відносто люмені- АХЗ, відгуки всілякі, як і інструмент- перевантажив, ремонтуй...
В резерві є БГ з компаундною схемою, але з ним не пробував, бо потужність вдвічі менша, він є резерв для живлення інвертора і газового котла, правда, і тут є проблема- ота квазісинусоїда не дуже подобається ЦН і вентилятору котла- котел двоконтурний. Дорогий.
Скільки ЛиСи при отих3-х кВт?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!

Последний раз редактировалось кук; 16.12.2025 в 15:10.
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 15:25   #15
Rambo
 
Адрес: Киев
Сообщений: 5,081
Машина: "Lanos", 1.5л, 2005 г.в.
Длина: 173320мкм
Диаметр: 48мм
По умолчанию

170 бензтновий. 3,5Кс
__________________
Если все против тебя - может, это ты против всех?
Rambo вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 16:05   #16
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Я питав про співвідношення лиси/кВт, бо деколи китаяси путають і пишуть 5,5 лиси і 7 кВт...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 18:08   #17
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,241
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Я питав про співвідношення лиси/кВт, бо деколи китаяси путають і пишуть 5,5 лиси і 7 кВт...
Генератор FORTE FG3800 такий як на відео, на двигуні написано 7.0.

https://www.youtube.com/watch?v=cj9eBKhYKno
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 18:14   #18
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Ну, коли конячок сім, а кіловат 3,8, то близько до правди.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 18:16   #19
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,241
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Тут питання в живучості алюмінієвої обмотки.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 18:18   #20
masster
 
masster
 
Адрес: Харьков
Возраст: 64
Сообщений: 11,104
Машина: tavria,карб. Sandero Stepway 1.5D
Длина: 125890мкм
Диаметр: 42мм
Отправить сообщение для masster с помощью AIM
По умолчанию

Найкраще поїхати на перемотку, де їх ремонтують і запитати там.
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!"
-Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС)
masster вне форума   Ответить с цитированием
Старый 16.12.2025, 19:12   #21
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

А що таке ЖИВУЧІСТЬ? Почнім з максимальної температури, опору і т.д.
Заміна міді не люмень не новина, сказати, шо в Китаї нема міді? А все просто- мане-мане-мане, а далі... Зробити 100500 вічних генераторів? Та хто на таке піде, а дітей годувати?
І якшо параметри обмотки з люмені рівні мідним, чому і ні? Але навряд чи так є і буде.
Відносно перемотки- а хто вам правду скаже з тих майстрів?
Вибачайте, слів багато, але навряд чи хто точно скаже, бо і брендів, і умов експлуатації не менше, ніж зірок над Піднебесною...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый Вчера, 10:59   #22
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,241
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
А що таке ЖИВУЧІСТЬ? Почнім з максимальної температури, опору і т.д.
Заміна міді не люмень не новина, сказати, шо в Китаї нема міді? А все просто- мане-мане-мане, а далі... Зробити 100500 вічних генераторів? Та хто на таке піде, а дітей годувати?
І якшо параметри обмотки з люмені рівні мідним, чому і ні? Але навряд чи так є і буде.
Відносно перемотки- а хто вам правду скаже з тих майстрів?
Вибачайте, слів багато, але навряд чи хто точно скаже, бо і брендів, і умов експлуатації не менше, ніж зірок над Піднебесною...
Не виключено що на генераторах з алюмінієвою обмоткою провід мотають трохи товстіший, але алюміній буде витримувати менший час перевантаження, бо опір більший, швидше буде нагріватись.

Цікаве відео про споживання генераторів різної потужності на однакових навантаженнях. Цікава різниця при збільшенні навантаження в два рази, на мою думку тут такий результат через те що двигуни ще не пройшли обкатку, або генератори настроєні на максимальну потужність, маю на увазі кут запалювання та карбюратор.

https://www.youtube.com/watch?v=euIaNGZMOLk
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый Вчера, 12:24   #23
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

І міді питомий опір 0,017 мкОм/м, у люмені майже вдвічі більше- 0,027 мкОм/м, і логічно при тій же потужності генератора чекати відповіно більшого діаметра/площі дроту. Реально? Навряд чи, бо це як мінімум більше місця для обмотки. А ще про температуру пам'ятаємо.
В карбі можна зробити різні витрати бензину, можна гратись і з заслонкою, а от з кутами навряд чи- нема там єлемента регулювання. Та і умови- температура, бензин,
навантаження різні і порівнювати витрати в різних умовах- ні про що.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый Вчера, 12:28   #24
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

І головне- коли 4 дні геть не було струму і трохи менше води, про витрати вже не варто говорити. Слава богу, грудень у нас теплий, зараз- сонячно, плюс 13 в тіні, з півночі.
Ну кацапи гріють- недавно вибухало десь недалеко.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый Вчера, 12:48   #25
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,567
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Хрен з тими цінами на бензин, складніше з формою квазісинусоїди, яка дуже нервує в першу чергу газові котли, бо якщо там електроніка і стерпить, то двигуни починають бунтувати- шуміти, грітись і т.д. і це може дорого обійтись.
Мав справу з кількома БГ і там не синус, якісь крокозяблики- або варшини зрізані, або схожі на сідло і т.п.
Якраз робив лабоЛаторну, (як каже мій знайомий- метролог)- зліпив LC фільтр для котла, тепер синусоїда практично правильна, котел не шумить двигунами.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 20:11. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.