ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Тавроклуб > Общий форум

Общий форум Дороги и ГАИ-шники, автомобили и их владельцы. Одним словом жизнь автомобилиста.

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 01.06.2016, 18:45   #21
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 37мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от GidraM Посмотреть сообщение
Повний бред. Я ще раз запитую,у нас в Україні є тільки один ЗАЗ?
І що до лобіювання. Ставки на іномарки і перші заград мита на б/в були прийняті за вимогою корейців. Може хвати вже повторювати журношлюшні фейки на замовлення? Далі вже лобіював Васадзе,так. Лобіювання це злочин? Хто приймав,може до них варто апелювати? І почути їх аргументи. І як повинна поступити держава,коли авторинок показую шалені темпи росту (я тобі нагадаю, що ринок нових авто в Україні зростав аж до 700 тищ авто в рік,з перспективою більше млн!).Так що потрібно було робити? Відкривати кордони для бутора чи стимулювати своє виробництво? А ти згадай скільки і хто у нас виробляв свої авто. Якщо вже і критикувати,то критикувати за полуміри, не варто було тоді зупинятися тільки на скд-збірки,а варто було ще тоді просувати мілковузлове складання.
А що до тазів. Хто піплу дохтор,що він тягнеться до бутора? Можливо це такі особливості перехідного періоду.
За вимогою корейців? Уря корейцям! При корейцях Славута коштувала 3000 доларів і була цілком конкурентною для б/в іномарок типу опелів кадетів, при цьому була новою, з гарантією і непоганої якості, бо корейці підняли культуру виробництва, дали поштовх помираючому ЗАЗу. Сенс коштував, якщо не помиляюсь, 4,5 тисячі доларів і на той час був досить сучасною машиною. Зараз сенс минулорічного випуску - морально застарілу конструкцію якості класу "УГ", що уже рік стоїть на складах, продають майже за 6 тисяч! Про яке стимулювання виробництва ви говорите?! Що зробив АтоЗАЗ за 12 років підтримки з боку держави після корейців? Похерив і ту якість, яка була при корейцях, не розробив жодної власної моделі, не поставив на конвеер жодної конкурентно здатної і знову стоїть на грані краху. Так може уже досить? Якщо вони нежиттєздатні і уже багато років у комі, то, може, пора підписати дозвіл на відключення від апарату штучного дихання і дати спокійно померти?
Щоб стимулювати виробництво, не потрібно звужувати прав і свобод людей, а ще потрібно розвивати всі галузі виробництва, надаючи їм державну підтримку, а не лише автовиробництво. Тоді у людей буде достатнья купівельна спроможність і вибір.
А так, складається враження, що совок в наших громадянах все ж живе десь дуже глибоко і час від часу виривається назовні: "заборонити, обмежити, спланувати, підтримати..." Запамятайте: у природі усе штучне, рафіноване є нежиттєздатним, бо розвитку сприяє лише конкуренція і природній добір.

З.І. Нехай би Автозаз продали китайцям і через рік-два ви побачили б диво (звичайно ж, за умови нормального податкового законодавства і відсутності корупції, але ж ми у цьому напрямку працюємо, правда?)
З.І.З.І Забув про інших автовиробників: нова акційна Шкода фабія у Німеччині приблизно на тисячу доларів дешевша, ніж в Україні.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників

Последний раз редактировалось Michurin; 01.06.2016 в 19:02.
Michurin вне форума   Ответить с цитированием
 

Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 09:52. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.