ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Расходники

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 17.07.2011, 22:41   #11
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 51
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Може я і не правий і повівся на розвод, але читав колись статєйку, може навіть в старому "За руБлем", не памятаю, в якій навіть були фото знятої ГБЦ зі свічками, по різному розвернутими в камерах згоряння. Розумію, що порваний баян, але при "відкритому" іскроутворенні сажі на стінках менше, отже згоряння суміші на ХХ повніше. Ставив собі Бош трьохконтактний, оригінал, теж знятий по регламенту на ТО - на бідній суміші двигун працював стійкіше. Тільки КУК правий - померли на нашій бензі вони досить швидко. Висновок - ІМХО якісні трьохконтактні свічки - це добре, але дорого і явно вираженого позитивного ехвекту у вигляді економії пального і прибавки потужності порівняно з двохконтактними не дають.
А по поводу 16-клапанних двигунів - знову ж таки ІМХО - при такому розміщенні свічки, як у них, орієнтація іскрового проміжку взагалі не має значення.
На абсолютну правильність своїх висновків не претендую, бо вони в основному базуються на десь колись прочитаному.
Michurin вне форума  
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 05:58. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.