11.09.2012, 15:31 | #1 |
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
робота двигуна з генератором і без
методом наукових досліджень було виявлено що без генератора машина працює чисто і рівно. навіть якщо холодна.
з генератором машина буває не зрозумілою. ну і те що фари блимають на холостих то таке.. головна проблема що двигун не рівномірно працює на холостих і при розгоні важкуватий стає.. вольтметр від 2141 причеплений до масси біля генератора і на сам генератор (при виключеному запаленні виключений і вольтметр) на холостих стрілка трохи смикається без навантаженя. з навантаженням через раз.. якщо крутнути двигун тисяч до 5 (ну так трохи проїхавшись) то після на холостих і фари не блимають і стрілка не смикається. в режимі економічної їзди на холодному двигуні потрібно іноді підгазовувати бо оберти падають. і світло блимає.. останнім часом пропадає зарядка іноді при навантаженні мережі. хоча щось уже і в день не дуже з*являється.. перепробував штук з 5 різних шоколадок. всі контакти декілька разів перечищав, щітки в нормі, міст нормальний. де б ще пошукати проблему нерівномірної роботи і плавання світла? ну світло то таке. але хотілося б добитись рівномірної гарної роботи двигуна. і щоб зарядка була.. коли працює генератор то заряд іде в межах норми судячи по табло вольтметра. |