ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 11.09.2012, 15:31   #1
dozerua
 
Адрес: Черкаси
Сообщений: 63
Машина: 1102@93
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию робота двигуна з генератором і без

методом наукових досліджень було виявлено що без генератора машина працює чисто і рівно. навіть якщо холодна.

з генератором машина буває не зрозумілою. ну і те що фари блимають на холостих то таке..
головна проблема що двигун не рівномірно працює на холостих і при розгоні важкуватий стає..

вольтметр від 2141 причеплений до масси біля генератора і на сам генератор (при виключеному запаленні виключений і вольтметр)
на холостих стрілка трохи смикається без навантаженя. з навантаженням через раз.. якщо крутнути двигун тисяч до 5 (ну так трохи проїхавшись) то після на холостих і фари не блимають і стрілка не смикається.
в режимі економічної їзди на холодному двигуні потрібно іноді підгазовувати бо оберти падають. і світло блимає..
останнім часом пропадає зарядка іноді при навантаженні мережі. хоча щось уже і в день не дуже з*являється..


перепробував штук з 5 різних шоколадок. всі контакти декілька разів перечищав, щітки в нормі, міст нормальний.

де б ще пошукати проблему нерівномірної роботи і плавання світла?
ну світло то таке. але хотілося б добитись рівномірної гарної роботи двигуна. і щоб зарядка була..


коли працює генератор то заряд іде в межах норми судячи по табло вольтметра.
dozerua вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:49. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.