![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Йо!
Здійсниву кілька переробок і перевів Двигло на 80. Описую що робив: Розточив карбюратор Дифузори 22 і 26 відповідно Жиклери поставив 95/165 і 1мм/145 Перевів Прискорювальний Насос в І камеру і збільшив об'єм його камери (проставка з кришки старого), зробив довший кулачок. Продуктивність 22-24 мл за 10 повних ходів Поставив високу проставку під карбюратор + 20 мм впускний колектор Прицепив на неї зубчату ступеньку і пристріляв на неї Прискорювальний Насос Щоб закривався капот просто його погнув і підняв планку замка В проставку вклеїв чотири голки від шприців діаметром 0,3 мм і просверлив канал для підводу води. Встановив додатковий бачок і провів трубки (краппельниця + фільтр з відстойником) Кут Випередження Запалення по заводським міткам ХХ 680 об/хв з впорскуванням води і 950 без (але детонує при вимкненні запалення) Двигун не перегрівається, карлсон лишне не маслає, прогрів триває 4-7 хв при 10 гр за бортом. Оскульки не маю динамометричних стендів, то міряв максималку - 135 км/год; 0-60 4,07 с; 0-100 18,85; 60-100 на 4 передачі 19,54 на повністю відкритому дроселі. Міряли з жінкою стандартним спідометром і електронним спортивним секундоміром Шановні формумчане напишіть будь ласка які у вас динамічні показники, якщо у вас є досвід переведення МеМЗівського мотора на 76-80 бензин з розточкою поршнів/камери згоряння. Є датчик детонації видає сигнал 0-2 В, підкажіть як зробити підсилювач для того щоб вивести сигналізатор детонації на 12В діод на приборку (для того щоб перевірить/відрегулювать систему/КВЗ на всіх режимах - боюсь прогавить детонацію на високих обертах і захарить мотор). Буду вдячний також за інформацію про витрати пального 76 та 92 на перероблених двигунах. З.І. якщо тема не в тему то перенесіть в експлуатацію |
![]() |