ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 06.02.2018, 18:15   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,198
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Можливо й дійсно на іншу суміш розрахований.
Можливо й форсунка якась переливає, хоча на око при встановленні інжектора всі форсунки однаково пшакали і тримали тиск. Це треба тоді знять форсунки і в місто відвезти на стенд на перевірку.
Масло трохи підгрібає - приблизно 1л на 10т.к., та вже й "підморений" двигун - близько 100т.к після мого "капремонту". Треба буде компресію мірнуть.
Провалу при G0b=110 немає. Провал починає появлятися при 105-100. Це з відключеним ДК експерементальним шляхом встановив.
До речі завантажив тюнінговану прошивку і на ній для Klz~1 Gox 50. Але там дуже багато поправлено, в порівнянні з базовою 69 прошивкою.
Якщо цікаво, то ось лог https://fex.net/#!204496122235
Як би там не було, але отих 3,2 мс роботи форсунки на ХХ як на мене замало для стандартної системи. Можливо самі форсунки не стандартні.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир на форуме   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 08:22. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.