ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 05.02.2018, 12:49   #1
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,220
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
В работе ДК Бош как-то не так работает как Делфи. Напряжение на Боше доходит только до 0,7В, а на Делфи до 0,9В доходило.
На Делфи для Klz~1 Gox устанавливал на уровне 55
Сейчас на Бош для Klz~1 Gox 30-35.
Это для прошивки Т8.
Какой-то у меня двиг не правильный.
Вот лог если что
https://fex.net/#!317149695592
Точно якийсь прикол, можливо той бош розрахований на інший склад суміші, бо тут він явно замало палива дає на холостому.

Або є якісь інші проблеми в системі, типу одна форсунка переливає, чи двигун хаває масло, бо бачу що G0b=110, а я наскільки пам"ятаю, що коли в себе ставив G0b<120, то при нажиманні на газ зразу йшов провал через бідну суміш.

В мене на холостому лямбдарегулятор не працює, то напруга на ДК БОШ 133 може бути 1,05 в.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.02.2018, 17:54   #2
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 50
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Точно якийсь прикол, можливо той бош розрахований на інший склад суміші, бо тут він явно замало палива дає на холостому.

Або є якісь інші проблеми в системі, типу одна форсунка переливає, чи двигун хаває масло, бо бачу що G0b=110, а я наскільки пам"ятаю, що коли в себе ставив G0b<120, то при нажиманні на газ зразу йшов провал через бідну суміш.

В мене на холостому лямбдарегулятор не працює, то напруга на ДК БОШ 133 може бути 1,05 в.
Можливо й дійсно на іншу суміш розрахований.
Можливо й форсунка якась переливає, хоча на око при встановленні інжектора всі форсунки однаково пшакали і тримали тиск. Це треба тоді знять форсунки і в місто відвезти на стенд на перевірку.
Масло трохи підгрібає - приблизно 1л на 10т.к., та вже й "підморений" двигун - близько 100т.к після мого "капремонту". Треба буде компресію мірнуть.
Провалу при G0b=110 немає. Провал починає появлятися при 105-100. Це з відключеним ДК експерементальним шляхом встановив.
До речі завантажив тюнінговану прошивку і на ній для Klz~1 Gox 50. Але там дуже багато поправлено, в порівнянні з базовою 69 прошивкою.
Якщо цікаво, то ось лог https://fex.net/#!204496122235
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.02.2018, 18:15   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,220
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vadim_k Посмотреть сообщение
Можливо й дійсно на іншу суміш розрахований.
Можливо й форсунка якась переливає, хоча на око при встановленні інжектора всі форсунки однаково пшакали і тримали тиск. Це треба тоді знять форсунки і в місто відвезти на стенд на перевірку.
Масло трохи підгрібає - приблизно 1л на 10т.к., та вже й "підморений" двигун - близько 100т.к після мого "капремонту". Треба буде компресію мірнуть.
Провалу при G0b=110 немає. Провал починає появлятися при 105-100. Це з відключеним ДК експерементальним шляхом встановив.
До речі завантажив тюнінговану прошивку і на ній для Klz~1 Gox 50. Але там дуже багато поправлено, в порівнянні з базовою 69 прошивкою.
Якщо цікаво, то ось лог https://fex.net/#!204496122235
Як би там не було, але отих 3,2 мс роботи форсунки на ХХ як на мене замало для стандартної системи. Можливо самі форсунки не стандартні.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 07.02.2018, 11:12   #4
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 50
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Як би там не було, але отих 3,2 мс роботи форсунки на ХХ як на мене замало для стандартної системи. Можливо самі форсунки не стандартні.
Та форсунки на вигляд і по написам Сіменс(номер уже не пам"ятаю, але перед встановленням інжектора в інтернеті дивився - такі як треба на ТавроСлавуту).
Я оце думаю, а може це мій "тюнінг каналів" ГБЦ таке робе? Свого часу трохи шліфував (без фанатизму) канали ГБЦ.
До речі вчора перешився на Євро 0. Так двигун на ХХ стабільніше працює і при переході на ХХ з робочого режиму не так розгойдує обороти. По власним відчуттям встановив Gox 50, G0b=150.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 07.02.2018 в 11:16.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:02. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.