![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Цитата:
Або є якісь інші проблеми в системі, типу одна форсунка переливає, чи двигун хаває масло, бо бачу що G0b=110, а я наскільки пам"ятаю, що коли в себе ставив G0b<120, то при нажиманні на газ зразу йшов провал через бідну суміш. В мене на холостому лямбдарегулятор не працює, то напруга на ДК БОШ 133 може бути 1,05 в.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Цитата:
Можливо й форсунка якась переливає, хоча на око при встановленні інжектора всі форсунки однаково пшакали і тримали тиск. Це треба тоді знять форсунки і в місто відвезти на стенд на перевірку. Масло трохи підгрібає - приблизно 1л на 10т.к., та вже й "підморений" двигун - близько 100т.к після мого "капремонту". Треба буде компресію мірнуть. Провалу при G0b=110 немає. Провал починає появлятися при 105-100. Це з відключеним ДК експерементальним шляхом встановив. До речі завантажив тюнінговану прошивку і на ній для Klz~1 Gox 50. Але там дуже багато поправлено, в порівнянні з базовою 69 прошивкою. Якщо цікаво, то ось лог https://fex.net/#!204496122235 |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Цитата:
Я оце думаю, а може це мій "тюнінг каналів" ГБЦ таке робе? Свого часу трохи шліфував (без фанатизму) канали ГБЦ. До речі вчора перешився на Євро 0. Так двигун на ХХ стабільніше працює і при переході на ХХ з робочого режиму не так розгойдує обороти. По власним відчуттям встановив Gox 50, G0b=150. Последний раз редактировалось Vadim_k; 07.02.2018 в 11:16. |
||
|
|
|