![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
149585 км.
Замінив акумулятор, той що стояв на авто при десульфації напругу на клемах більше 12,6 в не давав, що відповідає щільності 1,26. На авто напруга падала до 12,38-12,4 в (щільність 1,22), за плюсових температур редукторний стартер двигун запускав, але було кілька днів морозу і пуск холодного двигуна з першого разу вже не йшов. На заміну взяв перевірену весту, на славуті така прожила 11 років, потім періодично стояла на інших авто. ![]() В середині на відміну від точнісінько такого самого форсе премім, в банках як і рашіне по 10 пластин, в форсе було по 9. Перед установкою 9 годин потримав на зарядці постійною напругою 14,4 в 9 годин, наступного дня заміряв напругу, піднялась з 12,7 в до 12,88 в, то ще 45 хв потримав на напрузі 15,5 в щоби трохи покипів для перемішування електроліту. Як то кажуть до і після, ціна питання 1820 грн. ![]()
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|