![]() |
![]() |
#9 |
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
Ну, тут все логічно - динаміка погіршиться і саме в той момент, коли ви її будете потребувать. Економайзер відкриває клапан тоді, коли розрідження у впускному колекторі падає, тобто, коли при невеликій частоті обертання КВ ви сильніше натискаєте на газ, тобто, різко розганяєтесь. То ж економить можна і не глушачи жиклер - плавне натискання на газ, плавний розгін і економайзер не відкривається. Для такого стилю водіння певний час на Славуту люкс ставили панель зі стрілочним економайзером, щоб було видно, яке розрідження в колекторі.
|
![]() |
Метки |
глохнет, воздушные, вопрос знатокам кРабов, вопрос про носик заипал, Карбюратор, насос., примус карборейдер, холостой ход, топливные жиклеры, что купить |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|