![]() |
|
|||||||
| Бортовой журнал Бортовой журнал |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
І порулили в гараж ZTVR Custom
![]() почали всьо розбирати, для зручності роботи взагалі зняли капот…. А потім була знята ГБЦ в зборі з впуском і випуском і все повністю розібрано. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Шо було зроблено: 1. Портінг каналів ГБЦ : впуск 29 мм, випуск 27 мм, з подальшою поліровкою 2. Портінг каналів впуску, 31 мм від ресівера з плавним завуженням до ГБЦ, з подальшою поліровкою 3. Портінг каналів випускного колектора, точний розмір навіть не знаю… але знялось дуже дофіга металу, і всі виступи, які особливо в крайніх каналах були просто величезні…. 4. Ну і відповідно переборка ГБЦ, притірка клапанів, заміна всього шо тільки можна, промивка і т.д…. 5. Зборка всього, стиковуючи всі канали і підганяючи прокладки 6. Поки все було розібрано, зняли форсунки і промили їх, спочатку здалося шо вони пшикають майже ідеально, але після двох циклів промивки вони стали пшикати на багато краще + заміна уплотнітельних колець. 7. Заміна роліка ГРМ , помпи, антифризу, свічок 8. Ну і повна зборка ГБЦ, регуліровка клапанів, і установка всього на машину 9. Ше поки робилася ГБЦ, були прокачані тормоза і замінена тормозна рідина, і ше декілька мелочей по обслуговуванню, тіпа доливки масла в КПП через тросік спідометра, чистки дросельного вузла і т.д… |
|
|
|
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|