ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 08.11.2010, 12:40   #351
Quattro
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

У меня такие рекары были на бывшей таврии , только не кожаные.
Даня , я седла приваривал на тавро-салазки , правда посадка стала выше , что мне не понравилось.
 
Старый 08.11.2010, 14:40   #352
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

установка обійшласа без сварки
до тавро салазок прикріпилися через переходніки, які придумав ZTVR)))

чехли налізли ті шо були раніше, бокової підтримки поки шо не видно, бо вони ше не розтягнулися і не прийняли форму сідух, головне шо жопа це відчуває)))

Цитата:
Бюджет не озвучишь,чтобы мы не удавились жабой? ))
угу)

Вчора проїхав на них 200 км по трасі.
Вже без куртки, і заміив шо там якись ролік прямо під поясницею, дуже класно підтримує, і взагалі не замучуєшся в дорозі...
бокова підтримка рулить, замітили навіть пасажири.
на стільки захопився шо в один поворот так ввійшов шо аж передок понесло, але слаломні навики дали своє і швидко зловив машину, після того більше 80 в повороти не входив)

трохи підзаіпав прямоток, напевно зніму на деякий час, покатаюся з стоком, а дальше знов поставлю)))

по трасі загубив середню сеточку переднього бампера, хз як, але шкряб по дну відчув, але зупинятися було в падло)))
Kritik вне форума  
Старый 24.11.2010, 18:56   #353
Даня
 
Даня
 
Адрес: Киев Виноградарь
Сообщений: 1,175
Длина: 1990мкм
Диаметр: 37мм
По умолчанию

Критик,сидеть на этих сидухах стало выше?
__________________
клуб тавросисек на капоте
Даня вне форума  
Старый 24.11.2010, 19:08   #354
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

порівняно з стоковими напевно чуть-чуть вище...
але порівняно з попередніми десь так само...

вот маю пару фоток вже установлених в салоні і в чехлах.
чехли вже трошки розтягнулися, але коли не сидиш то не повністю обтягують сідушку, всьо таки бокова підтримка серйозна....














ше поставив сток глушак - вилізло пару проблем
1. стукало глушаком в кріплення стаба до балки - зняв кріплення і посунув максимально на край балки - всьо гуд
2. стукало фланцем глушак/сопілка, в стаб, зняв стаб, і вчіпив його до аморта на іншу дирку, хто бачив стаб - знає, шо там можна його чіпляти в 2-х положеннях.
зато тишинаааа

ну а це фотки як зараз кріпиться стаб










раніше було так








і ше вирізав нову сеточку в бампер, в заміну тої шо загубив недавно.

і ше коли робив шумку моторного, пообривав провода від пищалок, сьогодні вони були припаяні назад, і музика стала повноцінною )

вроді всьо.
далі буде
Kritik вне форума  
Старый 03.04.2011, 23:39   #356
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

перезувся






передні 2.2Атм
Задні 2.1

поставив тюненг бампер + літню решотку














Сліди минулого літа...








ну і результат





Помив машину, ззовні, в середині + пилосос + поліроль і т.д...
поприбирав в багажніку

помив РХХ. був в чорному нагарі...

далі буде
Kritik вне форума  
Старый 04.04.2011, 23:06   #357
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

з вінілом, це тяжко буде зробити....
+ хз як воно буде триматися і як взагалі відреагує на вініл...
я шось не маю бажання таким займатися

Сьогодні
Купив Антикокс Хадо в Аерозолі 60 грн
і поїхав мучити машину)



















кароче розібрав весь пластик, викрутив свічки, від"єднав фішку від МЗ і витягнув запобіжник БН, і давай міряти компресію.
11-10,5-10,5-12....
ну вроді нормальок
запшикав атикокос, закрутив свічки почекав 20 хв, викрутив свічки, накрив тряпокю, покрутив стартером, нічо не вилетіло... странно... ну зібрав частково пластик, постаивв фільтр, поїхав на трасу, дати просратися мотору 1-2-3 передача до отсечки ну і 4 десь до 4000..... дальше страшно))))
так километрів 10 проїхав
приїхав, давай міряти компресію
11,5-11,5-11,5-12
заєбісь)
зібрав весь пластік, поїхав міняти масло, хотя цього можна було не робити, але пробіг вже 8000 на цьому маслі, думаю поміняю...
Поміняв на Castrol 10w40 made in Germany(з бочки "для своїх" а не турецької ) + Kneht OC 384 + заміна....
за всьо 190 грн
супер ціна від друга власника СТО))))

ну і на сьогодні всьо...
2 дня кручу машину) який це кайф) коли є час, бажання, можливість, і гроші))))

ну і трошки фоток)













Kritik вне форума  
Старый 22.04.2011, 20:48   #358
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

Потеплішало, зачесалися руки, треба шось робити 
В понеділок вирішили перебрати ходову. Поїхали в гараж до Вадіма, і почали розбирати. Найбільше намучилися з вибиванням рульового наконечника і з зніманням задніх амортів з балки… аморт зліз з сайлентом, а внутрішній палець лишився на балці, потім прийшлося його розрізати болгаркою і вибивати зубилом, але якось зняли…. Після розборки ходової, виявилося шо опорні мають страшний люфт і стук…. Шарові і рульові наконечники в ідеалі, стойки тоже.






Поїхали в заводський магазин за опорними, з 8-ми комплектів вибрали 2 нормальних, попадалися такі шо взагалі були без підшипника 0_о…. 175 грн штука, ппц…. + розвальні болти + сайлентблоки задніх амортів…. Все разом в районі 450 грн… ппц.. )))


Почали розбирати стойки…




Вже давно були куплені задні пружини від 2111, їх ми поставили на перед, а передні поставили на зад…. Точно скільки зрізали витків не скажу, бо різали пару разів, «ну давай ше трошки різанем»? «ну давай!»
Але обрізали більше ніж було до того, це точно)
Потім всьо зібрали…

Закінчили десь по 23…. Поки зібралися, поки відвіз Вадіма додому, і вже наступило 00.00 19 квітня, моїх 20 років)))

Ну шо я скажу покатавшись 3 дня… на диво, табуретки нема…. Вони навпаки мені здаються м»якші ніж були стокові, але це на початку ходу вони мякші, а коли машина починає просідати – вони стають дуже жорсткі… при різких стартах або різкій зупинці морда не «клює» і не задирається…. Ну і крени реально менші…. На багато… втрат в комфорті ніяких, зато рулиться краще…
В планах було сильне заниження, але не получилося…, а може це і добре, ато з нашими дорогами і моїм обвісом… це мого погано закінчитися для переднього бампера))) хотя ми різанули більше витка ніж було до того… але машина поустилася десь на 1.5 см +/-…. Хотя заспокоює те, шо пружини нові, і ше 100% просядуть… тому почекаю трошки…
А сьогодні поїхали на площадку 5 км за Тернополем, на тест-драйв + фотосет)
Рулиться дуже класно, в повороти влітати можна і на 90, страшно тільки за резину, хотя і Гуд Єр і тойо тримає дуже добре… але такого робити не треба, тим більше на загальних дорогах…
Kritik вне форума  
Старый 22.04.2011, 20:50   #359
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

Ну і вот сам фотосет + відео.
















http://www.youtube.com/watch?v=syiycIhnsTU

http://www.youtube.com/watch?v=LIjcZ-9tvC4

http://www.youtube.com/watch?v=8EmaXXJheA4

http://www.youtube.com/watch?v=5zPV3ZX9J-M
Kritik вне форума  
Старый 22.04.2011, 20:51   #360
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию










Kritik вне форума  
Старый 19.05.2011, 00:27   #361
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

купив нові білі поворотніки на перед











поставив задню розпорку Ріккар, моя переїхала на Тавру ZTVRa
коли ставив розпорку обірвав болт опори заднього аморта.....
блеать!!!

вибив, поставив новий....

вроді всьо
Kritik вне форума  
Старый 21.06.2011, 20:34   #362
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
Счастье

Тюнінг продовжується, тепер взялися за тех. Частину а саме за двигун. Є прислів»я «Хліб всьому голова», так само і в двигуні, «ГБЦ всьому голова». І саме в ній основний потенціал який можна вижати з двигуна.
Довгий час збиралися запчастини, і все продумувалося і готувалося, радився з багатьма людьми які займаються тюнінгом двигунів професійно. І нарешті все було готово, запчастини зібрані, знання в голові, вперед в гараж.
Фото майже усіх запчастин які були використані















1. Прокладки:ГБЦ,колекторів,к апанної кришки
2. Сальніки клапанів Goetze
3. Сухарі клапанів
4. Сальніки розпредвала: передній, і задній від Ланоса 1.4
5. Ролік ГРМ
6. Помпа LSA
7. Притірка клапанів ABRO
8. Ремінь ГРМ Bosch
9. Антифриз ADVA
10. Свічки NGK V-line BPR6E
11. Шарошки 27,29,31 мм
12. Уплотнітельні кольца форсунок
І ше багато чого, вже і не згадаю всього….
Kritik вне форума  
Старый 21.06.2011, 20:34   #363
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

А, ну і саме головне
Клапана і розрізна шестерня від DRXа, і дюралеві тарілки клапанів












Kritik вне форума  
Старый 21.06.2011, 20:35   #364
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

І порулили в гараж ZTVR Custom

почали всьо розбирати, для зручності роботи взагалі зняли капот…. А потім була знята ГБЦ в зборі з
впуском і випуском і все повністю розібрано.










Шо було зроблено:
1. Портінг каналів ГБЦ : впуск 29 мм, випуск 27 мм, з подальшою поліровкою
2. Портінг каналів впуску, 31 мм від ресівера з плавним завуженням до ГБЦ, з подальшою поліровкою
3. Портінг каналів випускного колектора, точний розмір навіть не знаю… але знялось дуже дофіга металу, і всі виступи, які особливо в крайніх каналах були просто величезні….
4. Ну і відповідно переборка ГБЦ, притірка клапанів, заміна всього шо тільки можна, промивка і т.д….
5. Зборка всього, стиковуючи всі канали і підганяючи прокладки
6. Поки все було розібрано, зняли форсунки і промили їх, спочатку здалося шо вони пшикають майже ідеально, але після двох циклів промивки вони стали пшикати на багато краще + заміна уплотнітельних колець.
7. Заміна роліка ГРМ , помпи, антифризу, свічок
8. Ну і повна зборка ГБЦ, регуліровка клапанів, і установка всього на машину
9. Ше поки робилася ГБЦ, були прокачані тормоза і замінена тормозна рідина, і ше декілька мелочей по обслуговуванню, тіпа доливки масла в КПП через тросік спідометра, чистки дросельного вузла і т.д…
Kritik вне форума  
Старый 21.06.2011, 20:36   #365
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

Трохи фоток з процесу роботи по ГБЦ



















Kritik вне форума  
Старый 21.06.2011, 20:36   #366
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию
















Ну і після зборки , була встановлена розрізна шестерня, і завдяки хитрому приборчику який вкручується в свічний отвір і має штирьок який заходить в циліндр і шкалу яка показує переміщення штирка з точністю до 0,01мм, було ідеально точно виставлено відношення ВМТ до розпредвала…. З заводу воно не співпадає майже на цілий зуб шестерні.
Кароче все зібрано і валить!!!)))
Поки шо проїхав буквально 5 км… тому дуже не валив, треба погратися з прошивкою, настроїти всьо, обкатати трошки , і навалювати!))))

Величезний респект Саші ZTVR, за гараж, потрачений час, купу інструментів, купу станків, шарошок, шліф машинок, компресори, його жінці за дуже смачні обіди і вечері, а саме головне за золоті руки Сашка!!!
І також величезний респект Вадіму, який нам у всьому дуже допомагав, регулював клапана і т.д…!

Kritik вне форума  
Старый 29.06.2011, 15:43   #367
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

вчора нарешті прошився
величезне дякую Galaida за прошивку
і Вадіму за гараж і комп









машинка поїхала ше краще, на багато краще... покращився прогрів і ХХ, ато після тюнінгу ГБЦ вона поганенько працювала на холостому, змінилося наповнення циліндрів і т.д...

кароче вроді всьо супер, обороти набирає на багато швидше, ше провірю розхід

відео)

http://www.youtube.com/watch?v=w9SDNaxJYOU

ше треба клапана регульнути, і вроді всьо
Kritik вне форума  
Старый 18.07.2011, 20:31   #369
.Walkman.
 
.Walkman.
 
Адрес: Харьков, Салтовка
Сообщений: 2,953
Машина: Mondeo 2.0 TDCI
Длина: 14390мкм
Диаметр: 33мм
Отправить сообщение для .Walkman. с помощью ICQ Отправить сообщение для .Walkman. с помощью Skype™
По умолчанию

А можно прокомментировать заезды с Мазда2 и Гольф 1,6? Сколько привез?
.Walkman. вне форума  
Старый 18.07.2011, 23:48   #370
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

багато
Мазді реально багато, десь 3-4 корпуса...
Гольфу зі старту тоже десь так віз... але до фінішу він 1-2 корпуси доганяв... але так і не догнав ніразу.

по пам"яті в мене найкращий час десь 18,9-18,8, і затримка 0,3+/-, кароче чистий час 18,5 десь...
думаю скоро буду мати точні результати...

я дуже задоволений результатом...
на стоковому блоці, і стоковій КПП, тільки чуть-чуть підшаманеній ГБЦ, їхати 18,5, це мені здається дуже навіть гуд.... тим більше рвати тачки в 10 разів дорожчі)
Kritik вне форума  
Старый 18.07.2011, 23:57   #371
Kritik
 
Kritik
 
Адрес: The Earth
Сообщений: 3,260
Машина: Renault Megane Grandtour
Длина: 9080мкм
Диаметр: 35мм
Отправить сообщение для Kritik с помощью ICQ
По умолчанию

провіряю отсечку)))
Kritik вне форума  
Старый 02.08.2011, 14:00   #372
marat_lysenko
 
marat_lysenko
 
Адрес: РП Лысенко, Донецкая обл.
Возраст: 50
Сообщений: 1,105
Машина: Таврийка из Династии Жужиков
Длина: 8410мкм
Диаметр: 30мм
По умолчанию

Привет, Kritik!

А у тебя есть фотка где и как закреплен блок ЭБУ?

А то мне уже надо его потихоньку ставить, а я до сих пор не представляю куда его можно приткнуть за бардачком.
Что-то надо сверлить или в карбовой машине все для этого есть?
Планка с Микасом 10.3- у меня есть.
__________________
Совсем не важно от чего помрёшь, ведь куда важнее для чего родился. (с) А.Башлачёв.
marat_lysenko вне форума  
Старый 02.08.2011, 14:04   #373
blgorka
 
Адрес: Харьков, Пятихатки
Сообщений: 8,068
Машина: Subaru Impreza GT Turbo
Длина: 15570мкм
Диаметр: 31мм
Отправить сообщение для blgorka с помощью ICQ
По умолчанию

Даже на кузове 92г.в. там на моторном щите за бардачком есть 2 шпильки для крепления кронштейна с ЭБУ. А сфоткать то место анриал.
__________________
"Субару - не машина"? Да, это состояние души.
blgorka вне форума  
Старый 02.08.2011, 14:25   #374
marat_lysenko
 
marat_lysenko
 
Адрес: РП Лысенко, Донецкая обл.
Возраст: 50
Сообщений: 1,105
Машина: Таврийка из Династии Жужиков
Длина: 8410мкм
Диаметр: 30мм
По умолчанию

Та мне хотя бы фотку самого ЭБУ закрепленного за бардачком - я так же приложу свой, и, надеюсь, пойму где те шпильки...
И видимо, преобразователь 12в220 для компа нужно будет переносить оттуда.
__________________
Совсем не важно от чего помрёшь, ведь куда важнее для чего родился. (с) А.Башлачёв.
marat_lysenko вне форума  
Старый 02.08.2011, 14:26   #375
blgorka
 
Адрес: Харьков, Пятихатки
Сообщений: 8,068
Машина: Subaru Impreza GT Turbo
Длина: 15570мкм
Диаметр: 31мм
Отправить сообщение для blgorka с помощью ICQ
По умолчанию

колодкой в низ.
__________________
"Субару - не машина"? Да, это состояние души.
blgorka вне форума  
Закрытая тема


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 00:41. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.