![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
![]()
В мене ЗАЗ 110307 "Славута" 2004р, двигун 1,2 карбюратор, колір - сірий металік.
Купив я її рік назад, б/у, але її стан був відверто жахливий. Милася вона напевно тільки під дощем, а салон врятлі хоть колись нормально чистився. Зразу ж переоформив її на себе. І почалася поступова доводка машини до нормального стану, вимив її повністю починаючи від переднього бампера і кінчаючи вихлопною + салон.Потім прикупив чехли на сідушки, накладки на педалі, ручку КПП, накладку на вихлопну "стандартна труба дуже уродно виглядає". Потім зробив повну антикорозійну обробку + підкрилки + бризговики. Поставив сигналізацію Top Guard + центральний замок. Зробив тоніровку "американкою". Поміняв масло з невідомої мінералки на синтетичний Castrol Magnatec GTX 10w40 + масляний фільтр + повітряний фільтр + паливний фільтр. Поставив нові бокові дзеркала, бо стокові дуже маленкі і не гарні. Поміняв і передні і задні тормозні колодки + головний тормозний циліндр, бо через нього завоздушувалася тормозна система. Поставив нульовик Jacky Auto Sport + металева черепаха на карбюратор. Свічки NGK + високовольтні провода NGK. Через те, шо дуже часто забивався карбюратор був установлений додаткивий фільтр-отстойнік між бензонасосои і карбюратором + поміняні всі топливні трубки, які можна було поміняти. Поставлені нові жикльори "правильного розміру", замінив разпилітєль ускорітєльного насоса на одинарний Нивовский в 1 камеру з маркіровкою 45. Тепер в мене в карбі такі деталі : 1 камера 95-155; 2 камера 100-125; Нивовский разпилітєль 45. + нова пускова діафрагма. Музика складається з 4 динаміків в штатних місцях + 2 колонки в багажніку + 2 пищалки на панелі + магнітофон KENWOOD + внутрішня електронна антена. Поставив лампи головного світла Philips Diamond Vision. які недавно були замінені на Osram Night Breaker + світодіодні габарити, які недавно були замінені на прості але якрі і білі + безколірні повортніки спереді і на крилах. Пара коліс Debica Navigator 2, всесезонка. Новий резонатор. Спортивний руль. Передня розпорка. Неонова підсвітка багажника. Покрасив диски в чорний колір + купив нові ковпаки. Хромована ручка відкривання багажніка + новий механізм закривання, старий стерся і не тримав. Поклеїв додаткові уплотнітєлі в багажніку, капоті, дверях. Менше пилюки, менше задуває вітер, тихіше в машині. Руль і салон: ![]() ![]() Магнітофон: ![]() За останніх два тижні було зроблено: 1.Зняв накладки на воздуховоди для лобового скла, проклеїв їх двостороннім скотчем, але другу сторону скотчу не відривав, тіпа получилася прослойка. Тепер при їзді по нерівностях зник звук скриплящого пластику об пластик. 2.виставленно зажигання. 3.знято всі шильдики з багажніка. 4.проклеїв рамочку магнітофона ізолентою, запхав її в пройом дуже тісно, і закріпив мафон. Тепер він не тарабанить. 5.поміняв антіфріз 6.поміняв датчик заднього ходу В суботу 3 травня получив комплект обвісів на свою Славутку. Шо було заказано: Передній бампер Задній бампер Спойлер "EVO - style" Комплект порогів "F1 style" Радіаторна сєточка Комплект колісних розширітєльних арок. В суботу і в понеділок відбувалася підгонка деталей напильником, дрелькою, болгаркою... У вівторок все було здано на покраску. В четвер все покрашено і установлено наступні деталі обвісу: Передній бампер Задній бампер Радіаторна решітка Спойлер Пороги і арки чекають кращої погоди... Вот фотки зробленого: Підгонка: ![]() ![]() ![]() ![]() Спойлер: ![]() Арки і пороги: ![]() ![]() Установлені деталі: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
1.Поміняли наконечники рульових тяг, при заміні замітили, що спати пішли і шарові, їх також замінили.
2.Поміняли ремні генератора і ГРМ + натяжний ролік. 3.Настроїли клапана, поміняли прокладку клапанної кришки, промили клапанну кришку і маслоотдєлітєль. 4.Замінили нижню подушку двигуна і підтягнули бокову. 5.Замінили датчик включення вентилятора охолодження радіатора + долили 500 мл антіфрізу, який вилився під час заміни. Шарові ![]() Нова шарова на місці ![]() Клапана ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Вирішив дещо виправити. А саме зазор між капотом і верхньою планкою решітки радіатора. Зняв, промив від мух
![]() ![]() ![]() Кароче фотки: ![]() ![]() Ше рішив пофоткати свою світло-техніку: Габарити ![]() Ближнє ![]() Дальнє ![]() Зад ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Получив задню розпорку made by OMAR company
![]() Установка зайняла десь 3 години, але це з урахуванням того, шо повністю розбирався зад машини, бо знімав задні ремні безпеки, ними і так ніхто ше ні разу не користувався, тільки заважали і тарабанили на ямах. Ше пофіксив задню сідушку і спинку, бо тоже трохи тарабанили. Тест-драйв розпорка пройшла на ура!!! машина стала впевненіше тримати дорогу, менше тарабанить, кароче ОМАРу великий респект!!! А вот і фотка розпорки ![]() + пройшов ТО |
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Покрасив зеркала в колір кузова + перешпаклював і перемалював спойлер.
Фоки трошки пізніше. Трошки антитюнінгу: зняв нульовик, поставив сток фільтр. Причина: продаж нульовика. І хто б шо не казав, шо нульовик нічого не дає, я нікому не повірю. поставивши сток фільтр я зразу відчув різницю.... Так як поставив назад стару пачку з сток фільтром, рішив для профілактики поміняти і сам фільтруючий елемент. Ціна 10 грн. Фотка машини з зеркалами в колір ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Одного вечора, яка плавно перейшла в ніч, рішив я зайнятися тюнінгом карбюртора.
А саме рішив надати малим дифузорам карбюратора правильної форми. Для цьої операції знадибився набор натфелів, пів метра грубшої наждачки, і пів метра нульовки, для фінальної зачистки. Робив по такій схемі ![]() Порівняння дифузорів до і після обработки. ![]() ![]() ![]() Кароче ефект незначний (не хватає нульовика ![]() З нульовиком має бути ше краще. Ше обновив фарбу на дверних ручках. Бо була вигорівша і в якихось непонятних плямках... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Поставив електро замок багажніка.
А вот і фотки кнопки відкриття багажніка: ![]() Замок: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
І так, вчора, нарешті прийшли мої нові газові амортизатори. Довго вагався на рахунок: чи брати газ, чи ні, але все ж таки взяв, і таки не пожалів.
Також було куплено 4 пружини на 2 насічки (жорсткіші), пильники, сайлент-блоки, опорна чашка заднього лівого амортизатора, підшипники передніх ступиць. Вчора ввечері і сьогодні зранку проводилася установка цих всіх деталей на машину. Поміняли підшипники, і під час установки задніх пружин, їх було обрізано на 1 виток, передні обрізані на пів витка + викинув проставки з-під чашки. Машина замітно опустилася, на скільки точно - не знаю, ще не міряв. Також була замовлена і установлена нижня розпорка. Було зроблено "мінусовий" розвал. Сьогодні сашина проходила тест-драйв: відчуття - неймовірні, таке враження, шо сів в іншу машину, машина тримається дороги як вкопана, крени майже відсутні, в повороти входити - одне задоволення!!! Кароче дуже класно рулиться!!! Єдиний мінус: треба наново вчитися паркуватися, там де раніше лугенько(з запасом) заїжжав бампером на бардюр, тепер впираюся в той самий бардюр...:P Більше мінусів не помічено, одні плюси і положитєльні відчуття!!! Не можу нарадуватися!!! А вот і фотки: Так раніше стояла чашка а стакані ![]() А так вона піднялася після того як забрали проставку, відповідно машина опустилася. ![]() Задній амортизатор ![]() Коробка ![]() Передній амортизатор ![]() GAS POWER!!!!!!!!!!!! ![]() Передня стойка в зборі ![]() Нижня розпорка(фотка з нету, бо в ямі було темно, фотки робив з телефона, на якому нема вспишки). Але в мене така сама. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Сьогодні придбав і удачно установив Бортовий Комп"ютер (БК 03).
Функцї: 1. Годинник 2. Будільнік 3. Час в дорозі 4. У.З.С.К. 5. Електронна нагрузочна вилка (для діагностики АКБ) І саме цікаве власна за ради чого я купив цей девайс 6. Тахометр (з функцією попередження перевищення оборотів) 7. Вольтметр (з функцією попередження про падіння напруги) Девайс дуже функціональний (як для карбюраторного БК, + ціна не кусається), все шо мені було потрібно - в ньому є. Фотка прилагаєтся ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Практично у всіх ЗАЗів передні колеса зміщені в сторону водійської дверки. Відповідно вони стоять не по середині арки. І при повороті затирають в підкрилок.
Раніше мене це мало турбувало, але після обрізки пружин машина опустилася, тому затирання відбувалися практично при кожному повороті. Сьогодні рішив це вилікувати установкою модернізованих кронштейнів реактивних тяг made by Rikkar. МашинКо готовО: ![]() раніше колеса стояли так: ![]() тепер так: ![]() ![]() старий кронштейн: ![]() новий кроншетйн: ![]() Новий кронштейн установлений: ![]() Хто не помітив різниці в старому і новому - пояснюю. В новому, П подібний виступ переварений на перед (під козирьок). Ефект: колеса стали рівно по середині арки(гарніше дивиться + можна ставити ширші шини, а в перспективі і більші диски), нічого ніде не затирає(довше прослужать шини і не протруть в підкрильнику дири). Ну це все ясно, заради цього, вся операція і проводилася. Але виліз ше один плюс: руль став крутитися на багато легше... Таке враження ніби ГУР поставив ... |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
![]() Цитата:
Цитата:
|
|||
![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Газові амортизатори - жорсткіші, мають менший хід, тобто в поворотах менший крен + газові не потечуть...
Пружини бувають на 1,2,3,4 насічки. Треба просто добре пошукати. + не відомо шо на заводі поставили, комусь ставлять на 1, комусь на 3. ЗАЗ, як не як.... |
|
![]() |
![]() |
#13 | |||
![]() Цитата:
Цитата:
Цитата:
Звукоізоляції ще не робив, я тут думаю дверні карти обезшумити. Хочу їх заповнити з середини монтажною піною, а потім доки піна ще не застигла наклеїти слой пінополіетилену. |
||||
![]() |
![]() |
#14 |
![]()
В салоні - як було - так і є. Трошки більше відчувається нерівності, стики, ямки. Але нічо, я цього хотів і вже привик.
Я ж кажу, не відомо які стоять з заводу, тому купив всі 4 нових на 2 насічки. Шумоізоляція вже в процесі. |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Є передні - коротші на 2 насічки.
Є задні - довші на 2 насічки. Я ставив на перед - передні, на зад - задні. Всі на 2 насічки. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Ну не знаю, мені в нас на ринку "МОТОР" в кіоску по ЗАЗ продавець пів години розказував шо на Славуту не існує газових амортизаторів. Шо ні одна фірма їх не випускає. Бідний так розпинався - чуть не захрип. Побіг в якись кіоск, приніс газовий амортизатор від якоїсь іномарки, зняв зажим і показує: бачиш, шток сам вилазить, значить це газовий амортизатор.
Потім я пішов в машину, взяв свій амортизатор, приніс йому і показав, шо шток тоже сам вилазив. Його психоблок остаточно розбився, і всьо... Такшо продавці - не завжди прав. Вони не читають ТАВРОФОРУМ!!! |
|
![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Зайнявся шумо-вібро-тепло ізоляцією, вже зробив: 4 дверки, дно багажніка, дно салону, кришка багажніка. Лишилося доробити моторний відсік, стінки багажніка і арки.
Поставиви прямоточний глушитєль UNIMIX. Звук - просто супер!!! Таке вріження ніби не Славута їде, а Мустанг з мотором 6.0. Звук дуже породистий, низький, басистий. Кароче дуже задоволений. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Поставив нульовик
![]() ![]() Приварили ше одне кріплення для глушака, так як сток висить на трьох кріпленнях, а прямоточний тільки на двох, його прокрутило і він стукав об балку. Тепер всьо супер!!! Величезне ДЯКУЮ ZTVR :idea: Поміняв резинки-підвіски глушака на Маздовскі. Твердіші, міцніші, надійніші. Ше пару фоток ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Адрес: Киев.Голосеево
Сообщений: 2,663
Длина: 13220мкм
Диаметр: 36мм
|
![]()
А где обвесы заказывал?
__________________
Тут определенно что-то написано |
![]() |
![]() |
#22 |
![]()
З Харкова, з Лоску.
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Сьогодні нарешті поставили Микропроцессорный коммутатор АСТРО с автоматическим октан-корректором.
Микропроцессорный коммутатор 962.3734 с автоматическим октан-корректором обеспечивает искрообразование в бесконтактных системах зажигания четырехтактных бензиновых двигателей внутреннего сгорания автомобилей ВАЗ. Позволяет: - автоматически корректировать угол опережения зажигания в зависимости от качества используемого бензина, нагрузки и других факторов, без вмешательства водителя; - контролировать исправность датчика Холла и цепь управления коммутатором; - установить начальный момент зажигания. Устанавливается на легковые карбюраторные автомобили, оборудованные аналоговой бесконтактной системой зажигания. ПРЕИМУЩЕСТВА НАД ДРУГИМИ КОММУТАТОРАМИ - Автоматическая корректировка угла опережения зажигания (УОЗ) - Диагностика неисправностей - Позволяет установить начальный момент зажигания без специального оборудования - Снижение расхода топлива (при исправном двигателе с отрегулированным карбюратором) - Увеличение ресурса двигателя - Повышение тягового момента двигателя на низких оборотах - Улучшение динамики разгона - Облегченный запуск двигателя (многоискровой режим) - Снижение шумности работы двигателя (резкое снижение детонаций) - Быстрое отключение катушки зажигания (0,5 сек.) УСТРОЙСТВО И ПРИНЦИП РАБОТЫ Коммутатор построен на микроконтроллере с применением широкополосного датчика детонации. Обработка сигналов, поступающий со штатных датчиков и датчика детонации, позволяет системе автоматически корректировать угол опережения зажигания в зависимости от качества используемого бензина, нагрузки и других факторов, без вмешательства водителя. Работоспособен без датчика детонации как обычный коммутатор. http://www.astro-penza.ru/com_962.aspx Для установки треба було установити окремий блок ЄХПП, і проводку трохи переробити. Результатом дуже задоволений. Мотор працює краще, ривок на багато кращий. Машина стала ше живішою!!! Дуже задоволений!!! |
|
![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Прийшов час готуватися до зими.
Рішив не економити і купити хорошу зимову резину. Вибір впав на Continental ContiWinterContact TS 780 165/70 R13 ![]() Ціна 1800грн за комплект з 4-х шин. Поки ше тепло, вони лежать і чекають свого часу. Коли прийдуть холода - відпишуся про враження. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Вчора поставив кулачок ускорітєльного насоса "4" номера.
Вот фотка різниці зі стоком. ![]() |
|
![]() |