![]() |
|
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Очень давно не заходил
Адрес: Одесса
Сообщений: 670
Длина: 4270мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Я в себе перший раз через 10000 міняв, то незважаючи на те що перед ЕБН завжди стояв карбовий фільтр, основний фільтр забився так що ротом вже не продувався, а при вскритті фільтра гармошка фільтра була деформована в середину.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: бандерштат
Возраст: 49
Сообщений: 699
Машина: танкопикап 1,3і
Длина: 12270мкм
Диаметр: 27мм
|
![]()
Штатно міняю фільтра після 10 тис., завжди їх відкриваю заради цікавості, поки були майже чисті. Головне таки - присмоктатись до правильної АЗС.
__________________
Si vis pacem - para bellum |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 73
Машина: заз 110218
Длина: -320мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
волговский поставь
|
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|