![]() |
|
|||||||
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Володимире, ось про цей фільтр, що чіпляється до входу погружного насоса і йде мова. Не розумію, в чому проблема? На таврославутах, де підвісний, цю роль виконує фільтр на забірнику.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Після покупки машини я на вході поставив карбовий фільтр, за 4000 км він так забився що під тиском вирвало фільтруючий елемент, в самому фільтрі була куча піску, тут десь на форумі навіть фотки виложував. Коли при пробігові 10000 км міняв фільтр що стоїть після ЕБН, то він не продувався і паперова гармошка була вгнута в середину, незважаючи на те що перед ним по суті стояв карбовий фільтр і фільтр сіточка в самому насосі. Так що з тої сіточки на прийомній трубці толку нуль, хіба що щебінь відсіювати.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|